|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Vondt i ryggen av CrocsDe første dagene jeg brukte mine Crocs, kjentes det som at det løsnet i ryggen, og det var kjempedeilig! Men etter en ukes tid med disse, så har ryggen blitt vond. Kroppen min er ikke vant til å gå på det myke underlaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vondt i ryggen av CrocsJeg får vondt i ryggen av å labbe i timesvis med noe annet enn crocs. Med crocs er jeg helt fin. Så jeg kan ikke hjelpe deg der.
![]() |
#3 |
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i ryggen av CrocsJeg har også problemer med ryggen, crocs er ok, men nå skal jeg prøve disse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Vondt i ryggen av Crocs
Opplever akkurat det samme, så vet ikke - men jeg ville brukt sko hvor jeg ikke opplevde ubehag, det være seg crocs eller annet. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vondt i ryggen av CrocsHvis jeg hadde vært så sikker på at crocs var årsak til ryggvondt ville jeg kuttet dem ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samma her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Jeg har sett de i butikken, men de ser så deilige ut, at jeg tør ikke prøve. Koster mer enn jeg har råd til akkurat nå, og det ville bare være selvpining å prøve de... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i ryggen av CrocsJeg går i Crocs hele tiden, og merker ikke noe til vondter.
![]() |
|
|