|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Media gjør oss værsyke ...http://www.glomdalen.no/article2905111.ece |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Media gjør oss værsyke ...Jeg er uenig. Jeg synes dette har vært en skikkelig møkkasommer. Vi har ikke vært på stranda. Vi har forsøkt hytteturer, men dratt hjem fordi det bare har øsregna. Jeg har ikke brukt solkrem en eneste dag. Jeg har ikke brukt bikini en eneste dag. Ungene har ikke fått gått med rumpa bar i det hele tatt (de skulle få litt pottetrening og bleieavvenning, men den gang ei...). Vi har kjeda oss fillete. Hver gang vi har dratt ut på noe, har det vært med fullpakka regntøy sekken. Det har vi fått bruk for hver eneste gang. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Media gjør oss værsyke ...Dette har jo vært den dårligste sommeren på 100 år.... jeg er drittlei været. Jeg hater regn og kulde, og gleder meg hele vinteren til vår og sommer. Og nå er jeg jammen snytt for det også. Hjelper lite at det noen dager passerer 15 grader, når regnet dette er ned flere ganger i løpet av dagen...Og ja jeg er værsjuk, så har egentlig vært sur i flere md... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Media gjør oss værsyke ...Jeg synes ikke det har vært så ille, men blir vel hva en gjør det til også
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Media gjør oss værsyke ...
Været er ikke særlig viktig for meg i ferien. Jeg vil bare slappe av og lage mat. Vi er ofte nordover om sommeren, gjerne tre-fire uker eller mer om jobb osv. tillater det. Der forventer vi liksom ikke badevær og blir glad for alle soltimer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Media gjør oss værsyke ...Nei, dette er den beste sommeren på 100 år.
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Media gjør oss værsyke ...
Helt enig med deg Siw H. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Media gjør oss værsyke ...Møkkasommer! Jeg liker godt høsten, men la det nå for pokker være litt sommer først da? Det har regnet HVER DAG I HELE JÆVLA JULI her i år, og det regner fortsatt ...
|
![]() |
|
|