Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg vil ha en Bugaboo NÅ jeg, noen som kan hjelpe?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-07, 17:31   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ha en Bugaboo NÅ jeg, noen som kan hjelpe?

Jeg har truffet Stikka i dag og blitt Bugaboofrelst...

Og nå kunne jeg jo tenkt meg en fortest mulig. Babytrader har ikke kombinasjonen jeg ønsker inne, med rød base og rød fleece.

Noen som vet om noen flere nettbutikker, evt butikker i Sverige som har Bugaboo?

Eller kanskje det er noen som vil selge sin? : optimist:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 21:47   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil ha en Bugaboo NÅ jeg, noen som kan hjelpe?

Sånn kan det gå.

Prøv Bonti eller simpleworld.

Gammel 03-08-07, 22:46   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Du kan jo spørre på Barnevognforumet på NM.

Du får ikke min, jeg elsker vogna, men så er den ikke helrød heller.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 22:56   #4
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kjøpte vår hos LilleLuna. Jeg mener vi betalte 6000 for den, og at hun har inne de fleste fargene. Vi fikk vår på tre dager. Mailadressen dit er: kontakt@lilleluna.no

Gammel 03-08-07, 22:57   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sjekk med de på www.vogndilla.com.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:17   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også endelig eier av Bugaboo og elsker den vogna!

Gammel 04-08-07, 10:20   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan gjerne selge min (Bugaboo Frog, mörk blaa - NM's aller förste buggis), men den befinner seg i Tyskland...

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:27   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Majsa selger vel sin? Den er bare nydelig. Hadde jeg fått jente ville jeg hatt den kombinasjonen - rød base og orange fleece

Gammel 04-08-07, 14:35   #9
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Og Sybil selger sin på NM. Den er den lekreste bugabooen jeg vet. Rød base med brunt canvastrekk, og vil du ikke ha brunt trekk bytter jeg gjerne.

Gammel 04-08-07, 21:24   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Og Sybil selger sin på NM. Den er den lekreste bugabooen jeg vet. Rød base med brunt canvastrekk, og vil du ikke ha brunt trekk bytter jeg gjerne.

Denne var bare lekker!

Gammel 05-08-07, 21:31   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg kjøpt meg (av en venninne av en venninne) en grå/rosa Buggis med ekstra svart trekk og vinterhjul. Har akkurat vasket trekk og vogn nå, så i morgen blir det ut på første ordentlige trilletur

Fornøyd så langt, og snuppa satt kjempefint i den.

Gammel 05-08-07, 23:04   #12
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med ny, flott vogn.

Komme hit og trille snart?

Gammel 05-08-07, 23:21   #13
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Komme hit og trille snart?

Selvfølgelig

Gammel 05-08-07, 23:49   #14
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grattis med ny vogn!

Vi er kjempefornøyd med vår buggis

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.