|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Middag for en?Monoromantikk. Fint ord, men ikke så spennende i praksis.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for en?Det er sjeldent jeg spiser alene, men når det først skjer, så har jeg sørget for å ha en eller annen variant av smørbrødterte i hus. Det elsker jeg å spise, i motsetning til de tre andre av husets beboere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Middag for en?Ofte omelett, eller en tre-ingrediensers pastarett, eller biff. Eller en sånn Mia-pai med grov bunn, kylling og grønnsaker. (Den er faktisk veldig god!)
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for en?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Middag for en?Det er kjapt gjort å lage seg en liten omelett. Om jeg har kylling så steker jeg rett og slett kyllingbiter med masse kyllingkrydder og spiser sammen med hva jeg måtte ha av salatgreier. Tar 4 minutter å lage til. *lat*
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Middag for en?Noe med sopp. Og masse sjokolade. :hjelpsom:
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
Det spiste jeg i går. Og i forrigårs spiste jeg fiskeboller i hvit saus - det har vi nemlig aldri ellers.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Middag for en?Jeg tør nesten ikke skrive det, men når jeg er alene hjemme pleier jeg å kjøpe med en boks med Spaghetti ala Capri. Det minner meg veldig om mine besteforeldre som ikke var noe glade i å lage mat. Etterpå gjemmer jeg boksen for å unngå å få kjeft av mannen min når han kommer hjem.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
Klart du kan skrive det, det er jo jeg som spør.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Middag for en?Det samme problemet har jeg med Spaghetti ala Capri.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
Det hender det at jeg gjør også, og det helt ubeskjemmet. Det har ingenting med ordentlig pasta, ordentlig tomatsaus og ordentlig kjøtt å gjøre, men det er godt lell!
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Middag for en?Hermetikk, damer? Nå ble jeg gledelig overrasket her!
![]() |
![]() |
#18 |
Trøtt
|
![]() Sv: Middag for en?Blir forresten også gjerne pastaretter med flotebaserte sauser her, det hater mannen. God anledning til å spise de tingene han ikke er glad i.
![]() |
#20 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Middag for en?Hvis jeg er aleine, så enten bestiller jeg en pizza, eller så kjøper jeg en pizza i butikken.
![]() |
|
|