Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skummel forsvinningssak

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-07, 22:43   #1
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skummel forsvinningssak

http://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1273782.ece

Noe av det siste som er skrevet i media om denne saken her i byen. Det er litt rart når sånne ting skjer i nabolaget. I dag var politiet og søkte med hunder rundt alle husene her. Ene nabodamen vår er overbevist om at mannen har gjort det, men hun tror alltid det verste om folk hehehe...

Gammel 07-08-07, 23:17   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skummel forsvinningssak

Den saken er underlig ja!

Tror det er mange som mistenker mannen. Statistisk sett blir vel de fleste drept av noen som står dem nær, og oftest ektefelle. At hun har vært på krisesenteret i en periode virker neppe formidlende på folks mistanke mot ham. Om han er uskyldig må det være forferdelig å vite at mange har de tankene.

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:04   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Den saken er underlig ja!

Tror det er mange som mistenker mannen. Statistisk sett blir vel de fleste drept av noen som står dem nær, og oftest ektefelle. At hun har vært på krisesenteret i en periode virker neppe formidlende på folks mistanke mot ham. Om han er uskyldig må det være forferdelig å vite at mange har de tankene.

Får håpe hun bare har søkt dekning fra han, og snart dukker opp igjen.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:09   #4
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trist sak Tenker på den vesle nyfødte som ikkje har ei varm og mjuk mamma å slumre hos

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:13   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En trist sak.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:30   #6
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

off.. dette har ikke jeg fått med meg før.. får helt frysninger... stakkars familie!!

må ærlig innrømme at det første som slo meg var at mannen har en finger med i spillet i det minste.... but who knows..??

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:30   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått med meg den saken. Tragisk uansett hva som har hendt i grunnen.
Jeg tror ikke det er mannen, jeg "kjente" ham når jeg var yngre og kall meg gjerne godtroende og naiv, men jeg trodde ikke han var i stand til slikt.

Gammel 08-08-07, 00:33   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig trist å tenke på den lille babyen som ikke har mammaen sin . Jeg må innrømme at jeg trekker (forhastede?) konklusjoner i det øyeblikket jeg leser at hun tidligere har måtte søke tilflukt på krisesenter. Dette blir jo bare forsterket når det videre er opplyst at mannen og familien ikke er helt enig i humøret hun har vært i den siste tiden og det at han påstår han hun har forsvunnet slik før og de sier at det ikke stemmer.

Nei, huff, man burde ikke spekulere, men jeg er redd det er nettopp det hodet mitt gjør når jeg leser slikt.

Det aller beste hadde jo vært om mannen har rett og hun dukker opp igjen. Men, sjansene for det er vel utrolig liten.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:25   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om hun har en nyfødt så er jo svangerskapsdepresjon en mulighet.

Gammel 08-08-07, 09:54   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om hun har en nyfødt så er jo svangerskapsdepresjon en mulighet.

Ja, men jeg tror de færreste "går under jorden" ved svangerskapsdepresjon. Jeg frykter at dette er det mediene ynder kalle en "familietragedie". Håper bare saken får en oppklaring.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:59   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, sier bare at folk KAN gjøre merkelige ting som psykisk syk.

Gammel 08-08-07, 10:53   #12
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Uff denne minner meg om Belur saken i Drammen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.