|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMamma malte kjøkkenet til søs W nå i en nydelig gråfarge. Den var sånn varm grå. Husker ikke hva den het, men det kan jeg jo få sjekket opp.
![]() |
#22 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningDu har jo mørkt sånn "vitrineskap" ser jeg. Tenker du beholde det eller?
![]() |
#23 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningSalt, grønt likar eg ikkje i det heile tatt.
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningJeg klarer ikke helt like kombinasjonen, eik, kirsebærtre og hvitmalt kjøkken. Blir rett og slet for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningHehehe, typisk at du ikke likte grønt, for dette syntes jeg ble veldig lekkert... Hva slags farger liker du da, som du kunne tenkt deg å ha hjemme? Hvordan likte du forslaget ellers?
![]() |
#26 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningSalt!! Dette var jo fantastisk! Så flink du er! Stua mi jo!
![]() |
![]() |
#27 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningEg har fortsatt ikkje fått til plantegning, men kanskje du skjønte det av bilda likevel?
![]() |
![]() |
#28 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningTror jeg skjønte det meste, ja.. Hehe..
10.09 01.13 Sist redigert av Salt : 09-08-07 kl 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMaleria mine går i alt mulig, så dei er vanskelig å få matcha. Det er heller ikkje så farlig. Eg ser meir og meir for meg noko i brunt eg. Eller kanskje i grått. Og så har eg lyst på ein stol i en knæsj farge.
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningMaleriene kan kanskje henges et annet sted? Evt sammen i en klynge slik at de virker som et stort ett? |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningOm du har eikemøbler, og maler Bonden i hvitt synes jeg det blir bra.
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning
Stokke stoler
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#34 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningVurdere male bokhyllene ja.
![]() |
![]() |
#35 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningKjenner ikke noen som jobber med lakkering da? som kan ta kjøkkeninredningen deres? Det gjorde vi da vi skulle selge, og det ble kjempefint, og ikke dyrt heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ferdiglada
Om det blir maling av kjøkken er det uakyuelt å gjere det sjøl, så då blir det et firma ja.
![]() |
![]() |
#37 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningJeg ville malt kjøkkenet.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 09-08-07 kl 22:41. Årsak: La til et par setninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsning.Jeg syns lyse kjøkken er fint, men her tror jeg nesten jeg ville beholdt eikekjøkkenet som det er, og byttet benkeplate. Syns egentlig ikke den grå passer så bra til, sånn det ser ut på bildene. Med spisebord og kanskje flere møbler i i eik så vil du jo få en sammenheng. De hvite plaststolene ble en veldig annen stil i mine øyne. Kontraster kan være fint, men jeg tror kanskje ikke de stolene blir det helt riktige der. Den profilerte og mer tradisjonelle kjøkkeninnredningen syns jeg inviterer til en mer "landlig" stil eller hva jeg skal kalle det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningTakk for nye innfallsvinklar. Det er nok sikkert sant det med å reindyrke den landlige stilen. Det blir nok litt billigare også.
![]() |
![]() |
#40 |
Ferdiglada
![]() Sv: Om du skulle pussa opp ei stue med åpen kjøkkenløsningKanskje lett beige fliser kunne vore fint?
![]() |
![]() |
|
|