|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Min datter og jeg er på jakt etter snø men jeg er litt usikker på hvilken vei det er kortest. Vi kan kjøre et par timer. Hvor finner vi en bakke (må ikke være skisenter liksom) med snø? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Varingskollen har akebakke og snø, tror jeg. Det er skisenter, da.
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Fagerfjell, kanskje?
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Det er snø i Varingskollen og det er en akebakke ved siden av skitrekkbåndet i barnebakken, så du slipper å gå opp.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Er det blitt lite snø? Jeg så de annonserte på face med åpent juledagene.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Eiksetra har en skikkelig morsom akebakke, og ligger i tillegg sånn til at på vei hjem til Oslo igjen, passerer dere oss, så da kan dere svippe innom på kaffe/te/kakao/julebrus og sjokoladeboller.
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?De lager snø akkurat nå i Varingskollen i alle fall, sorry sent svar.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Jeg kan informere om at for naboungene oppi veien her, så var det finfint akeføre i hagen i går: det var kommet 2 mm med rim, og dermed var de i gang med akebrettene.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Takk for tipsene folkens! Vi dro til Eiksetra og hadde det gøy der, og på et tidspunkt valgte femåringen å droppe å bremse, og å hoppe over den derre bremsebakken i bunnen av bakken, så måtte droppe å svinse innom Inagh og Co på vei hjem, da mor var litt bekymret for hjernerystelse og å måtte tilbringe julaften på legevakta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Akebakkeish MED snø i kjøreavstand fra Oslo i dag?Ouch!
![]() |
|
|