|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøp og installasjon av internett osv.Den ene gangen for hundre år siden da jeg kjøpte pc så fikk jeg den levert av arbeidsgiver på døren hjemme, med installatør og gode greier og slapp virkelig å tenke eller gjøre noenting.
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
![]() Sv: Kjøp og installasjon av internett osv.Jeg tror de fleste leverandører av nett kan være behjelpelige med å installere nett, eneste problem er at det koster skjorta. Tror ikke det er langt unna tusenlappen hvis du skal gjøre det på den måten.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøp og installasjon av internett osv.Så sant du ikke har mulighet til nett-tilgang fra kabel, så må du ha telefonlinje. Telefonlinjen trenger ikke være aktiv. Som Alioli sier så må du betale litt ekstra hvis du ikke tegner opp abb. til telenor. Det er 60 kr i mnd ekstra. Hvis du ikke har telefon vil jeg anbefale at du får IP-telefon. Det har vi god erfaring med, og da kan man ringe gratis til mange land og til alle hustelefoner i Norge.
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Kjøp og installasjon av internett osv.Det er kke vanskelig å starte opp en pc første gangen alene
![]() |
|
|