|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerNå har jeg sjekket listen og ingen av lekene befinner seg her i huset.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerTakk, skal sjekke litt, vi har iallfall noe Polly Pocket i hus. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerHerregud, som om jeg skal lete frem hver minste PP-dings.
|
|
|
#6 |
|
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerTusen takk for link!
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerSåvidt jeg klarer å se er problemet med Polly Pocket at magnetene kan falle av, mens det er andre leker som er malt med blymaling. Vi har to av PP-lekene som er avbilda, og jeg er ganske sikker på at de er av typen med "farlige" magneter, men jeg tror ikke jeg orker å returnere det siden vi ikke har småttiser i hus som putter sånt i munnen eller andre åpninger.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerVi har en del slike leker, men ingenting av det på bildene. Er det helt sikkert at alt annet er ufarlig, at det kun er det på bildet som tilbaketrekkes? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerVi har den bilen med blymaling. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerOg nok en gang velsigner jeg det faktum at jeg har en gutt som ikke engang ser to ganger i retning av de lekene der.
|
|
|
#12 |
|
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerTakk for link, vi har heldigvis ikke noe av dette i hus. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerPuddingen har den der Barbien som har en bikkje som spiser og driter hundedritt. Magnetisk sådan. Den har en plukk-opp-stav sånn at ikke Barbie skal bli dritten på hendene sine eller gå med sånn svart bæsjepose, og denne staven er altså kilden til alt vondt. Eller blymagnet eller noe sånt.
|
|
|
|
#14 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerGodt at de tar disse lekene vekk fra salg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerPodens "Sarge" gikk akkurat klar. Og godt var det, han har så kontroll på de bilene sine at det hadde vært et mareritt å ta en av dem fra ham lenge nok til bytte den.
|
|
|
#16 |
|
strikker
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerMå få jenta til å se på lista, jeg husker ikke hva hun har.
|
|
|
#18 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-lekerKan noen lime inn lista? Er noe tull på maskina slik at jeg ikke får åpnet linken.
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Sv: FAKTA OM FRIVILLIG TILBAKEKALLING av Mattel-leker
Hva mener du? Trenger vi ikke levere den inn likevel? |
|
|