|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Har noen vært på Park hotell VossVi vurderer en tur dit, til hotellet med Norges beste vinkjeller. Har noen vært der? Er det verdt turen og pengene? Hva var best? Ev. hva anbefales?
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossJeg synes hotellet er slitent og ble ikke imponert sist jeg var der verken av frokosten eller fasilitetene. Om det er vinkjelleren du er ute etter ville jeg tatt middagen på Park og overnattingen på et ennet hotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossJeg har ikke vært der, men det er vel vinkjelleren alene som er attraksjonen. Jeg ville veldig gjerne spist middag der, men neppe bodd der.
![]() |
#6 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossJeg har bodd der i 2011 og da var det slitent, men vinsmakingen og vinkurset var amazing.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossHotellet er dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossEg budde der for halvtanna år sidan, og det var veldig dårleg. Trudde eg hadde fått eit ekstra kjipt rom sidan det var opphold før oppmøte på sjukehus (aka sjukehushotell), men har forstått at det rett og slett er dårlege rom. Det var togreps-batteri på både vask og dusj, og da byrjar det å bli nokre år gamalt! Og teppegolv!
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell VossTakk for alle erfaringer delt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell Voss
Kjøp heller noen gode flasker vin, ja.
![]() |
#11 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har noen vært på Park hotell Vosshttps://e24.no/naeringsliv/i/pppAlG/...aftenposten.no
![]() |
|
|