Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Simo kombi frå 2002 - verdi?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 14:07   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Simo kombi frå 2002 - verdi?

Ei veninne av meg har ei Simo Kombivogn frå 2002. Den er brukt til to barn. Kor mykje kan ho ta for den?

Gammel 16-08-07, 15:35   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simo kombi frå 2002 - verdi?

Det spørs jo om den er pent brukt og om den har tidløse farger. Jeg ville uansett ikke betalt mer enn 500 - 1000 for en 5 år gammel vogn.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 15:36   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gav min bort....

Gammel 16-08-07, 15:45   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Det spørs jo om den er pent brukt og om den har tidløse farger. Jeg ville uansett ikke betalt mer enn 500 - 1000 for en 5 år gammel vogn.

Ja, den er vel svart eller grå, einsfarga og rimeleg tidlaus vil eg seie. Reknar med den er fint brukt. Eg tenkte også at ein stad mellom 500 og 1000.- ville vere realistisk.

Eit sveip over finn.no avslører jammen mykje rart prismessig etter mitt syn. Emaljunga frå 2002 er prisa med alt frå 1000 til 5000!

Gammel 16-08-07, 17:53   #5
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

300 kr om hun er heldig.

Gammel 18-08-07, 19:11   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg fekk faktisk 2000 for mi for vel et år sida. Den var frå 2002, brukt til et barn og en baby.

Gammel 18-08-07, 19:56   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Min Simo Kombi 2002 ble gitt bort idag, til ei ung jente som ekstravogn for besteforeldre. Den er sliten og trenger reparasjoner etter mye bruk for 2 unger, hjemme, hos dagmamma og i barnehage. Jeg hadde ikke tatt penger for den.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 13:47   #8
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gitt den bort, eller tatt en symbolsk sum. Måtte kaste min vogn fra 2002, så godt brukt og falmet som den var.

Gammel 19-08-07, 13:54   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sjekket litt rundt på finn.no om hva som er vanlig pris for vogner fra 2002. Er den pent brukt, så ville jeg tatt betalt for den.

Da jeg solgte min kombivogn tok jeg en gjennomsnittlig pris fra finn.no, og fikk mer for den enn jeg hadde kjøpt den for et halvt år tidligere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.