|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
En skikkelig FIN løpesekkHelt utrolig at når man bor i et hus der det også bor 30-40 ryggsekker, likevel syns man trenger enda en, men...
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: En skikkelig FIN løpesekk
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En skikkelig FIN løpesekkFin, men jeg tror den må ha mulighet til å feste over brystet og hoftene, eller så humper de så fælt.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: En skikkelig FIN løpesekkJeg er usikker på hoftebelte, men har du sjekket ut bergans hugger 25?) Den er ganske fin for å være berganssekk, synes jeg.
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) Sist redigert av Dragen : 11-11-21 kl 13:14. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En skikkelig FIN løpesekkJeg tror problemet mitt er at jeg vil at den skal fungere som en løpesekk, men ikke SE sånn ut.
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Sv: En skikkelig FIN løpesekkJeg tror du skal slite litt med å finne en løpesekk som fungerer optimalt som løpesekk, men ikke ser ut som en løpesekk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle til å foreslå det samme. Veske eller sekk på kø røret som du bytter til. |
|
|
|
![]() |
|
|