|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<*(((<
|
Sv: Har du noen ganger vunnet noe?
En tiur!?! Spratt den ut og hakket deg et visst antall ganger i hodet hver hele time? *serdetlevendeforseg* |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Vant sengesett på Røde kors sitt julelotteri da jeg var 10 år eller noe sånt. Forrige fredag vant jeg en vinflaske på jobben ( drikker ikke vin...) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Fikk 10 rette i tipping en gang på 70-tallet, fikk over 600 kr - største premien som hadde blitt utbetalt på 10 rette noen gang! Jeg var en steinrik 10åring! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Vant 198.- i lotto for et par år siden (pluss noen 30,- 'ere i joker) |
|
|
|
#25 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant 1. premien på bingo som 8 åring. Vi bodde på et lite sted, ca 500 innbyggere, og ungene fikke bli med på slikt. Iallefall vant jeg tur for 2 til Rimini, Italia i 14 dager. Foreldrene mine hadde ikke råd og fikk ikke byttet den i noe annet...
|
|
|
#26 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant en nålepute på Bedehus basar da jeg var 10
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunnet 8000 kr. etter 11 rette i tipping. Pappa hadde levert inn tippekupong i mitt navn |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Vi vant 8 000 i Lotto en gang. (Nok til ny sofa!) Etter det sluttet vi å spille, da vi regner med at vinnerlykken er oppbrukt for all framtid.
|
|
|
#29 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant i tippelag på jobben en gang, ca 160 000 tusen på deling, det ble nesten 10 000 på hver, og alle trengte pengene godt på hver sin måte. Veldig gøy. Det var første runde, og jeg trakk meg ut umiddelbart, regnet med at vinnerlykken var brukt opp. Det var den.
|
|
|
#30 |
|
I farta!!
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?*Eg vann 400 kr på Bingo da eg var lita, var med bestemor.
|
|
|
#31 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg vant et Pippi-puslespill i en tegnekonkurranse da jeg var liten. Og så vant jeg klær for 5000 og et lass med t-skjorter en gang, det var i en konkurranse der man skulle lage et motiv på en t-skjorte. Det var en av guttene mine som ville delta, vi lagde hvert vårt forslag, og jeg hadde faktisk glemt at vi hadde sendt inn da jeg fikk rekommandert brev i posten. Så det var jo gøy. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant en stor bag med potetgull og brus og sånn i en konkurranse om beste 17. maidikt i 4. klasse. Også vant jeg en bokpremie i en novellekonkurranse på gymnaset.
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Har normalt dårlig med vinnerlykke, men for et par år siden dro vi inn 8 gevinster på juletrefesten til barnehagen. Ikke hadde vi kjøpt så mange lodd heller. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunnnet DVD-er, gavekort på hotell, gavekort til konsert, hårfarge, bodylotion, og fjelltur for fire(spørrekonkurranse). |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunnet en Nullet-dukke (fra Billy) på et kjøpesenter, og en cd av Massive Attack etter at jeg sendte inn en betraktning til en avis en gang. Ellers er det dårlig med gevinster. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tankefull
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Meg, mamma +samboer fulgte mye med på lokal radio da jeg var tenåring. Da jeg kom hjem etter disco på fredags kveld var det musikk konkuranse og på søndager var det bingo *gode minner*. Vi vant endel på disse konkuransene. Blant annet ett gavekort på sydentur til 5000. Jeg var smart nok til å ta med meg mormor som betalte resten av turen + lommepenger...
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant også vinflaske i lotteriet på skolen der jeg var i praksis. De andre lærerne ble en smule snurte.
|
|
|
#38 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunndet 8500 kroner i Lotto for åtte-ni år siden, men det er de største/meste jeg noen gang har vunnet.
|
|
|
#39 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Diverse smågevinster som småutbetalinger i Lotto, kaker i kakelotteri, vin i vinlotteri osv |
|
|
|
|
|
#40 |
|
-
Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg vant 50.000 i lotto for seks år siden. |
|