|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
superbruker
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er ikke flink til å klage. Jeg hater å klage men det hender at jeg gjør det. Jeg klagde på de idiotiske trolldressene til jentene som det var flere hull i etter et par ukers bruk på snørføre. Klagen førte ikke frem. Jeg klagde både til butikk og leverandør.
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Moren min er forresten ekspert på å klage på ting i butikken, slik at hun får det rimeligere.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Jeg klager ja. Utvilsomt. Jeg er student, og har ikke mer penger enn at jeg faktisk trenger det jeg har kjøpt. Da kan jeg ikke hive det og kjøpe nytt, så de får værsågod å erstatte med en vare som er i orden. |
![]() |
![]() |
#24 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Nei, det er jeg ikke flink til da jeg er konfliktsky. Dessuten får jeg dårlig samvittighet av alt mulig, så om jeg hadde klaget på noe hadde jeg fått dårlig samvittighet av det etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Både og. Det er sjeldent jeg klager på matvarer, men når posen med potetgull ikke var i nærheten av å rasle når vi rørte den, da åpnet vi den ikke en gang. Bare gikk i butikken og fikk flere nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
litt skummelt
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, men det kunne sikkert vært enda bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, meget flink til det |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg har ikke hatt så mye grunn til å klage på store/dyre ting, men jeg klager så fort sjansen byr seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Ja, det er sant
![]() |
#30 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg ble inspirert av denne tråden (jøss, det er min egen
![]() |
#31 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Vi har blitt flinkere. Klagde på understellet til Briovogen og fikk nytt, i forrige uke klagde vi en stekepanne til 1000,- kr som belegget var helt løst på. Fikk ny med en gang.
![]() |
#34 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg klager på dyre ting og dårlig service. Mat utgått på dato gidder jeg sjelden å klage på, selv om jeg blir ufattelig irritert når jeg oppdager det
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Inspirert av denne tråden har jeg i dag klaget på to dyre stoler som vi kjøpte for for fire år siden, der trekkene er aldeles utslitt og det er fabrikasjonsfeil i stoppen på den ene. (Det er aldeles utrolig sløvt at jeg ikke har klaget på fabrikasjonsfeilen for flere år siden. Slitasjen i trekkene har jo kommet gradvis, så der kunne jeg ikke godt klaget noe særlig før.) Stoler til 9000 kroner stykket skal bare ikke ha fabrikasjonsfeil eller være utslitt før garantien har gått ut, synes jeg, så nå gjenstår det å se om klagen fører frem. (Det bør den jammen!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Mannen min er flink til å klage, i alle fall.
![]() |
#37 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Tja, klager innimellom. Kjøpte en 6-pk med Grevens Pærecider her i fjor en gang. Den var veldig gjæret, luktet utrolig surt, og smakte litt vin-aktig. Klaget til både produsent og butikk, og fikk hente meg ut en ny en.
![]() |
#38 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?JA det hender.
![]() |
#39 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?I utgangspunktet er jeg veldig flink til å klage. Men i perioder som er over snittet travle, blir det dessverre nedprioritert.
![]() |
#40 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg klager over en lav sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|