Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Storgevinst!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 00:46   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Storgevinst!

SÅ mye penger ønsker jeg meg ikke!

Det hadde jeg aldri taklet...

Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 00:47   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storgevinst!

Ååå!Jeg skulle ha taklet det helt fint!

Gammel 19-08-07, 00:50   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hadde ikke vært noe problem for meg å takle noen titalls millioner. Skulle nok funnet verdige slektninger, venner og saker å dele dem med også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 00:51   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde fint klart å leve med det...

sammen med resten av familien min og en god del venner.

Gammel 19-08-07, 01:01   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skulle gått helt fint

Gammel 19-08-07, 01:02   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg også!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 01:07   #7
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville ha taklet det. Jeg ville ikke ha taklet det før i tiden, men nå hadde det nok gått bra.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 01:18   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Først hadde jeg tisset i buksa, så hadde jeg besvimt, så hadde jeg nippet til en kasse champagne og deretter ville jeg har levd herrens glade dager. Skulle det vise seg at jeg fikk problemer med å takle det, så ville jeg jo hatt mer enn nok penger til å ansette en spykolog som kunne ha fikset meg . Jeg ville i allefall gjerne ha fått gjort et forsøk på å fikse det

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 01:36   #9
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde fikset det greit. Hadde nok ikke tatt helt av heller, blitt boende i samme hus, og kanskje økt forbruk noe, men så forskjellig ville ikke ting blitt gitt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 06:31   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Joda, det hadde jeg taklet helt fint. Hadde nok gitt bort en stor prosentdel av summen, men det er jo det som er en av livets største gleder.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 07:35   #11
Left
Passiv

Standard

Det tror jeg jeg skulle taklet helt fint. Og det var svært mange rundt meg som skulle blitt minst like glade som meg. Det er jo den morsomste tanken med penger som kommer dalende ned fra himmelen - å få gi bort storparten.
Men det er jo en helt syk mengde med penger, så klarer ikke helt å forestille meg hvor mye det faktisk er. Men ja - taklet det skulle jeg nok ha gjort.

Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 08:11   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Signerer

Mammatuss: du kan jo gi bort dei pengane du synes blir "for mykje"

Gammel 19-08-07, 08:48   #13
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg hadde tippet over, men jeg hadde nok lurt fælt på hvor jeg skulle begynt .

Jeg hadde nok gått ned til 60% stilling på jobb først og fremst.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 09:07   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Åh det hadde løst en hel del problemer akkurat nå kjenner jeg *drømme*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 11:42   #15
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hadde nok gitt bort en stor prosentdel av summen, men det er jo det som er en av livets største gleder.

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Mammatuss: du kan jo gi bort dei pengane du synes blir "for mykje"

Skulle delt pengene ja - har familiemedlemmer som hadde trengt et kraftig løft, og selv skulle jeg ikke lidd under et godt tilskudd til økonomien
Men 42 mill høres helt sykt ut likevel. 10 mill, derimot, skulle jeg rolig tatt i mot og delt like herlig!

Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 11:47   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle klart det veldig greit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 11:52   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lett som en plett. Jeg er god på å bruke penger.

Libra: "Spykolog". Den skal jeg jammen bruke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 12:00   #18
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Libra: "Spykolog". Den skal jeg jammen bruke.

Whups

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 12:11   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde taklet det helt fint. Og gubben er jo bankmann.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 16:22   #20
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke no problem her i gården.
Hadde tatt imot med glede

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.