Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pizza i Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-22, 10:17   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Pizza i Oslo

Hvor tar jeg med meg 16-åringen for god pizza i hyggelige lokaler i dag?
Alt mellom Tøyen og Bogstadveien kan være innafor.
Jeg liker veldig godt pizzaen fra Lofthus samvirkelag, og vurderer derfor Kunstneres hus. Men tar veldig gjerne i mot gode tips til andre steder!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 10:19   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza i Oslo

Teatro Pizza. De har de fantastiske pizzaer. Særlig den med røkt sik.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 10:23   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du tenker Lofthus, er det veldig hyggelig på Tranen på Alexander Kiellands plass også. Ellers elsker jeg Vinoteket, mest for de overdådige avantgardepizzaene, men de har kjempegode vanlige pizzaer også.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 10:23   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også Lofthus Samvirkelag har god pizza, men har ikke vært på filialen på Kunstnernes hus.

Ellers synes jeg at de har god pizza på Postkontoret. Siden du nevner Tøyen.

Gammel 11-02-22, 10:24   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Best Friends Pizza øverst på løkka (veldig hipp og kul, og veldig hyggelig!) https://www.bestfriends.no
https://www.dn.no/smak/restauranter/...ted/2-1-977295

Mamma pizza i Dronningens gate (av og med ekte italienere, vinner til stadighet kåringer) https://www.mammapizza.no
https://www.aftenposten.no/oslo/sult...-i-en-nedslitt

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 10:28   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Takk for gode forslag!
Skal kikke litt mer på menyene
Jeg jobber i Akersgata, så derfor er egentlig Kunstneres hus mer praktisk enn Tranen. Men jeg tror vi prøver en av de to andre dere foreslår her -har ikke vært på noen av dem

Gammel 11-02-22, 10:31   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Der var det et par til, ja -takk!
Er det hyggelig å sitte på Mamma pizza? Jeg har liksom tenkt at den er mer et fast food sted, ikke helt restaurantfølelsen? 16-åringen er veldig sjelden ute og spiser, så det er litt høytid for henne

Gammel 11-02-22, 10:32   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes også Lofthus Samvirkelag har god pizza, men har ikke vært på filialen på Kunstnernes hus.

Ellers synes jeg at de har god pizza på Postkontoret. Siden du nevner Tøyen.

Ja, hun skal til frisør på Tøyen etter skolen, så jeg skal møte henne der. Så vi skal bevege oss derfra og til sentrum på et tidspunkt uansett.

Gammel 11-02-22, 10:45   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Der var det et par til, ja -takk!
Er det hyggelig å sitte på Mamma pizza? Jeg har liksom tenkt at den er mer et fast food sted, ikke helt restaurantfølelsen? 16-åringen er veldig sjelden ute og spiser, så det er litt høytid for henne

Mammas pizza er veldig koselig, men du må bare sjekke opp at de har åpnet igjen. De pusser opp/har pusset opp, og holdt på med det når jeg gikk forbi for noen uker siden.

De har i tillegg god pasta hvis man foretrekker det fremfor pizza. Jeg synes ikke pizzaen deres er fantastisk, men ungene mine liker den fordi den ikke er "sær". De synes Lofthus er litt for spesielt.

Gammel 11-02-22, 10:55   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om dere skal møtes på Tøyen ville jeg nok valgt Postkontoret. Der er det hyggelig å sitte, og ikke fast food-stemning.

Ellers er nok Kunstnernes hus den av de som er nevnt som er aller mest "fin".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 10:58   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Takk for alle tips

Gammel 11-02-22, 18:09   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker villa paradiso i Bjørvika godt, og så er det kanskje hyggelig å gå langs Munch og operaen og Deichmanske og sånn?

Gammel 13-02-22, 19:04   #13
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Vi endte på Teatro Var så praktisk når jeg har bilen stående på jobb i Akersgata.
16-åringen spiste pizza med kylling, mango, kokos og chili, jeg med indrefilet og syltet rødkål. Vi var enige om at det var god pizza, men at det kunne vært mindre chili på. Isen var også veldig god, men ekstremt mektig! Vi bestilte to kuler hver, klarte ikke å spise opp.
Vi var enige om at det var morsomt å spise helt annerledes pizza, og at det var et hyggelig sted.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.