Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-22, 22:50   #281
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vil se Mørkt hjerte, men hvor??

Google sier Discovery +, da.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-02-22, 23:54   #282
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er passiv seer av den, mannen ser på det på TV. Den har ikke fenget meg. Jeg tror det for mye vold og blod og gørr og sånt, det er jeg ikke noe glad i.

Jeg gjemmer meg bak telefonen noen ganger. Historiene om menneskene fenger meg.

Gammel 23-02-22, 01:19   #283
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

The Gilded age (HBO). Litt som en amerikansk versjon av Downton Abbey. Gode skuespillere, rikfolk og mye kjoler fra slutten av 1800-tallet i New York.

Ser sen jeg også. Var litt treg i starten, første to episodene omtrent, men nå synes jeg den er veldig bra. Fantastiske kostymer

Gammel 23-02-22, 09:31   #284
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Google sier Discovery +, da.

Søren og. Det får vi ikke tak i.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 23-02-22, 22:33   #285
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg godt i gang med 1883 også. Men jeg gråter og gråter. Jeg bare vet at det blir verre, for de har ikke begynt på urinnvånernes historie.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg husker du sa det, og da tenkte jeg at jeg måtte ruste meg litt før jeg så de to siste Og jeg var nesten sikker på at noen ville stryke med...

Men altså, de la jo veldig opp til muligheten for å ta opp tråden igjen, spinoff e.l. både med utviklingen av protomolecule med "hundene" og kid'en på Laconia, Caminas rolle, Filip Negata og ikke minst Rocinantes videre eventyr.

Ja, enig. Håper noen plukker den opp.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-02-22, 23:26   #286
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sett mesteparten av Hotel Adlon på nrki kveld. ( Har 30 minutter ish igjen, men ser denne alene). 3 episoder på 1,5 time. Tysk drama.

Gammel 24-02-22, 10:09   #287
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser nå på Somebody/Somewhere og the Guilded Age, begge på HBO.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-02-22, 23:06   #288
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sett The two popes (film) på Netflix og begynt på the.gilded age på hbo. Vet ikke helt hva jeg mener, mtp samme skaper av Downton Abbey holder den ikke mål. Begynt på episode 2.

Sist redigert av Millen : 27-02-22 kl 17:53.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-02-22, 23:46   #289
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg på Beauty and the Beast på Viaplay. Passer fint til multitasking. "Ser/hørerer" på Macen og surrer med annet på PC. Det er ikke krise hvis jeg går glipp av noen minutter liksom.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 17:09   #290
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har sett hele sesong 2 av Pørni idag, på viaplay. Likte den veldig godt.

Gammel 27-02-22, 17:54   #291
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Leaving Neverland.

Gammel 27-02-22, 19:01   #292
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Sett The two popes (film) på Netflix og begynt på the.gilded age på hbo. Vet ikke helt hva jeg mener, mtp samme skaper av Downton Abbey holder den ikke mål. Begynt på episode 2.

Jeg liker The Gilded Age. Nok til å sett de første 5 (?) episodene, i alle fall.

Gammel 27-02-22, 19:02   #293
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg liker den. Nok til å sett de første 5 (?) episodene, i alle fall.

Jeg må nok se den. Er sikkert noe med at jeg forbinder skuespillerne med andre rollefigurer så det blir kræsj.

Gammel 27-02-22, 19:05   #294
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det er Pørni jeg skal se, ja. Er i serievakum. Elemenatry ses 7 (eller hva det er jeg ser) er litt kjedelig.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 22:51   #295
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Har sett hele sesong 2 av Pørni idag, på viaplay. Likte den veldig godt.

Så alle episodene er kommet? Man kan få en gratis prøvemåned på Viaplay, ja?

Gammel 27-02-22, 22:57   #296
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sherlock (NRK). Aner ikke hvorfor jeg ikke har sett den før. Begynte på ses 1 i går og kom til 3. Elsker humoren, skuespillerne og så er den passe spennende!

Gammel 27-02-22, 23:02   #297
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Så alle episodene er kommet? Man kan få en gratis prøvemåned på Viaplay, ja?

Ja og vet ikke.

Gammel 27-02-22, 23:38   #298
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viking Valhalla. Oppfølging av Vikings

Gammel 28-02-22, 10:18   #299
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Så Pørni i går. Syns den var bra, bare for få episoder.

Gammel 28-02-22, 20:01   #300
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sett ferdig The gilded age, grei nok. Ikke det beste jeg har sett. Tror Pørni S2. blir neste serie nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.