|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Solskjerming gamle store vinduerOm en uke overtar vi ny leilighet. Sist redigert av Avatar : 07-03-22 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduerJupp - enig med Syrinx - litt sånn tunge gardiner. Men du må sikkert spesialkjøpe gardiner om de skal være så lange? Ikea sine er jo lange, men ikke så lange.
![]() |
#4 |
Nå også i farger
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduerJa, har tenkte at det er det beste, men samtidig vil jeg ikke miste lyset (når vi ikke sover). Til venstre vil jo gardinen dekke en del av vinduet fordi det er lite vegg der. Det er ikke innsyn til noen av soverommene, så det er egentlig bare for å få mørkt rom når vi sover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduer
Du kan trekke hele gardinlengden til høyre, ut på veggen der.
![]() |
#6 |
Nå også i farger
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduer
Takk for at dere hjelper meg å se muligheter. Jeg er så redd for å «ødelegge» de fine vinduene at jeg klarer ikke helt se noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduerSkjønne hva du mener. Men en rullegardin kan være ganske diskret. Men om man liker looken som tunge gardiner gir ville jeg satt opp skinne i taket langs hele veggen; hotellstyle. Da kan du trekke hele gardinen ut på veggen på dagen slik at hele vinduet kommer til sin rett.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduerJeg har startet et forskningsprosjekt her hjemme. Og jeg finner ikke noe jeg liker! Vi skal ha skinner I taket, så langt har jeg kommet..
![]() |
#9 |
Nå også i farger
![]() Sv: Solskjerming gamle store vinduerFår besøk av flere leverandører av solskjerming denne uka og er veldig spent på hva de forskjellige foreslår. Vi fant ut at det beste er å sette bort jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|