|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Godt jobbet, Kaija og mannen!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Jeg lar den ligge en dag til for å se om noen flere vil prøve seg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Én dag, du liksom!
|
|
|
#24 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Jeg syntes interessen dabbet av litt.
|
|
|
|
|
#25 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Runde 1: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
Re: Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Ved nærmere ettertanke og siden du ikke har rettet på meg eller gitt meg poeng enda, så endrer jeg svar på nr. 13. For Hermione sier vel at "Dumbledore always says that fear of a name.. " osv. så riktig svar der er vel Albus Dumbledore. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Den uendelige Harry Potter-quizen - runde 1!Kaster meg på, selv om det kanskje er litt sent (har ikke sniktittet - æresord!)
|
![]() |
|
|