|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Frøkena holdt til i går kveld. Det var en diger hump i det de kom frem, og hun ville egentlig hjem da. Men vi hadde is i magen, og huket inn to venninner, og jenta hadde en dag med fisking, kano og masse masse fnising. I går kveld møtte hun veggen og var helt utslitt. Så hun kom hjem sent i går kveld.
|
|
|
#182 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Det er kjempestort å klare en hel dag, Serafin!
|
|
|
#183 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13At yngste, som er vant til å ikke mestre på skolen, fikk 4- på prøvemuntlig - i samfunnsfag! Dere skulle sett det smilet!
|
|
#185 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Sol og sommervarme, ettåringen sin deilige latter sammen med storesøsteren, morsom trening og gin tonic i kveldssolen sammen med kjæresten. I dag hadde vi sol på huset til klokken 22:11.
|
|
#186 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg fortsetter med Santorini..
|
|
#187 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Ved positivt utfall av en sak i nemda til helseplage i dag kan jeg få endret en regel hos norsk pasient skade erstatning (som er helt på tryne..)
|
|
|
#188 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg fortsetter med barn - denne gangen ikke noen av mine.
|
|
#189 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg ble skikkelig glad og rørt over egen arbeidsplass i går. Vi gjennomførte kommunens første Pridetog og det ble en skikkelig fin opplevelse. |
|
|
|
|
#190 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Casper Ruud til finalen i Roland-Garros og at New York Rangers og Colorado Avalanche leder 2-0 i kamper i hhv Eastern og Western Conference finalene
|
|
|
#191 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg prepper huset klart til botnlaus brønsj med en gjeng damer om etpar timer. Bobler og vin ligger på kjøl, maten er på stell... Det blir rett og slett fest!!!
|
|
#192 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Foreldrene mine kom på overnattingsbesøk i går, og det er første gang sidenseptember jeg har sett de. Både de og vi har vært av de som har vært mer forsiktig enn covidanbefalingene tilsa, og det har blitt svært lite vi har møttes disse to årene, så det var veldig fint.
|
|
#193 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Å komme hjem etter en uke venninne tur på Santorini.
|
|
#194 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En liten sammenkomst etter jobb, utfor jobbdøra med gode kollegaer, hvor gode ord ble utvekslet og jeg skjønner mer og mer hvorfor jeg trives i jobben.
|
|
#195 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En ting til: en gutt som ofte er innom i butikken med pappaen sin, gutten er vel kanskje 6-7 år max, kommer alltid bort for å snakke med meg, kommer kun i min kasse og er alltid så søt og smilende. Jeg viste han rundt på lageret vårt en gang, og siden det er vi bestevenner.
|
|
#196 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Denne tråden er sannelig noe å bli glad av. Jeg blir helt rørt. |
|
|
|
|
#197 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Liten hverdagslykke etter å ha hatt magesjau i nesten en uke: Det kan virker som ting virker igjen |
|
|
|
|
#198 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Huff, Anne c, godt du er bedre. Og så innser jeg at med alderen så er kroppslige gleder mye sterkere eller viktigere: å ta på varme ullsokker på kalde føtter. Et glass kaldt vann når man er tørst. Å få tisse når man er tissetrengt. Sol i fjeset. Et bad. En skive nybakt brød. Og altså en mage som fungerer.
|
|
#200 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Snart 13-åringen har hatt trening 08.30-11.30 begge dager nå i helga, og stod opp helt av seg selv uten at det ble sure miner og masing.
![]() |
|
|