Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Banner du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 09:17   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Banner du?

Jeg bannet mye(og da mener jeg skikkelig nordnorsk banning) helt til jeg var 17-18, da slutta jeg. Nå kan det vel hende at det kan komme en glose dersom jeg slår meg, men det er veldig sjelden.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:21   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg banner, men mindre etter at jeg gjorde søring av meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:22   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner av og til, og bruker da mest ordene "jævla" og "forbanna". Mest når jeg kjører bil - det er så utrolig mange inkompetente sjåfører...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:27   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Banner når mannen legger fingrene midt i bursdagskaka jeg brukte halve natta på å bli ferdig med. -Og jeg brydde meg visst ikke om at ungene hørte det heller.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:29   #25
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:38   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei det gjør jeg ikke

Gammel 25-08-07, 09:39   #27
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Banner ikke. *prektig*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:47   #28
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nope.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:51   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:51   #30
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nææ - det hender i "stressede" situasjoner at jeg får behov for en glose. Men etter at jeg ble gift med en snerpete mann, så har jeg nærmest sluttet.

Jeg er nemlig gift med en som er veldig flink til å banne, som er stolt av det og som forsvarer sin rett til å ha et "saftig" språk. Problemet er bare at dette gjelder ikke for jenter, det er STYGT når jenter banner - så han blir skikkelig forskrekket hvis jeg slipper ut et aldri så lite "faan". Så når vi fikk et jentebarn har han nesten sluttet å banne, i frykt for å lære opp en liten bryggesjauerjente. (jada han har fått høre det noen ganger - dobbeltmoral!)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:59   #31
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det hender, men stort sett bare når jeg er fryktelig sint (på mannen), mister og ødelegger noe eller slår meg hardt. Klarer som regel å ta meg i det når Poden er tilstede. Jeg bannet nok mere før Poden kom til verden.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:12   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender.

Det er ikke noe jeg er stolt av, og jeg forsøker å begrense meg maksimalt nå som jeg har et barn som hermer etter alt vi sier.

Mannen min er nordlending og han banner overhode ikke, så det er jeg som er rar.

Gammel 25-08-07, 10:14   #33
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det gjør jeg. Både muntlig og skriftlig.
Men ikke når Lillemor er i nærheten.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:23   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva anser dere som banning da? Her i huset har faen gått over til å være fader og helvete til helsiken. Helsiken er jo riktignok en mildere form av helvete, men jeg anser det ikke som et banneord.

Gammel 25-08-07, 10:26   #35
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Om svarte svingende og milde mus er banning så banner jeg....

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:28   #36
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det hender nok det..

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva anser dere som banning da? Her i huset har faen gått over til å være fader og helvete til helsiken. Helsiken er jo riktignok en mildere form av helvete, men jeg anser det ikke som et banneord.

Jeg ser ikke helt forskjellen på hvilke ord man bruker....jeg synes egentlig faen og søren (eller faen og fader) er like ille, det har den samme hensikten..om man sier det ene eller det andre så spiller det ingen rolle for meningen blir egentlig den samme....synes jeg.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:30   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så om ungene sier faen i helvete jævla hore, så likestiller du det altså med fader heller, din dust.

Jøss.

Gammel 25-08-07, 10:31   #38
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Banning for meg er vel i hovedsak faen, satan, hælvete, jævlig, forpult, hæstkuk og fetta Bare sånn kort oppsumert Men, det er vel de 4 første som er hyppigst i bruk.

Som tidligere sagt: Jeg er finnmarking, så gloser har jeg flust av. Men, når det er sagt, jeg har moderert meg kraftig. Mens guttungen var liten var jeg veldig påpasselig på å ikke banne så han hørte det, det resulterte jo forsåvidt i at ordene ikke fikk så stor plass i språket mitt. Men, det har kommet snikende tilbake. Når jeg slår meg, når ting går på tverke eller hvis jeg blir rykende sint for noe (pst... jeg er veldig sjelden sint altså )

Guttungen er forøvrig informert om at banne er noen han også kan få lov til å gjøre når han blir finnmarking og ikke et sekund før det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:46   #39
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender det kommer noen gloser, men faen er vel det som er mest i bruk.
Men om jeg slår meg hardt nok er regla en helt annen.
(faen i helvets forpulte drittstol f.eks)
Ikke veldig sjarmerende, heldigvis er det utrolig sjelden jeg slår meg så hardt at den kommer i bruk.

Av en eller annen grunn sier jeg :Er det muuuuuuuuuulig" i stor grad som erstattning for banneord.

Gammel 25-08-07, 10:50   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jada, jeg banner. Dårlig med ordforrådet her i gården. Mest når jeg er sint, men også som en del av dagligtalen.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg banner av og til, og bruker da mest ordene "jævla" og "forbanna". Mest når jeg kjører bil - det er så utrolig mange inkompetente sjåfører...

Ja, de møter jeg også til stadighet!

Ellers går det heldigvis i "Åååh, fillern-pillern!" fra Sneipen. Han har plukket opp ett og annet styggere ord, men det ser heldigvis ikke ut til å ha festet seg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.