|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Banner du?Jeg bannet mye(og da mener jeg skikkelig nordnorsk banning) helt til jeg var 17-18, da slutta jeg. Nå kan det vel hende at det kan komme en glose dersom jeg slår meg, men det er veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Banner ikke. *prektig* |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banner du?Nææ - det hender i "stressede" situasjoner at jeg får behov for en glose. Men etter at jeg ble gift med en snerpete mann, så har jeg nærmest sluttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Banner du?Det hender, men stort sett bare når jeg er fryktelig sint (på mannen), mister og ødelegger noe eller slår meg hardt. Klarer som regel å ta meg i det når Poden er tilstede. Jeg bannet nok mere før Poden kom til verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Banner du?Det hender.
![]() |
![]() |
#33 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Banner du?Ja, det gjør jeg. Både muntlig og skriftlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Banner du?Hva anser dere som banning da? Her i huset har faen gått over til å være fader og helvete til helsiken. Helsiken er jo riktignok en mildere form av helvete, men jeg anser det ikke som et banneord.
![]() |
#36 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Banner du?Ja, det hender nok det..
Jeg ser ikke helt forskjellen på hvilke ord man bruker....jeg synes egentlig faen og søren (eller faen og fader) er like ille, det har den samme hensikten..om man sier det ene eller det andre så spiller det ingen rolle for meningen blir egentlig den samme....synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Banner du?Så om ungene sier faen i helvete jævla hore, så likestiller du det altså med fader heller, din dust.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Banner du?Banning for meg er vel i hovedsak faen, satan, hælvete, jævlig, forpult, hæstkuk og fetta |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Banner du?Det hender det kommer noen gloser, men faen er vel det som er mest i bruk.
![]() |
#40 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Banner du?
Ja, de møter jeg også til stadighet!
![]() |
|
|