|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden # 14Fortsatt kvalm og uggen- vært det hele dagen.
#183 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden # 14Ansiktet mitt ser ikke ut. Speilet viser et tryne, dårlig ivaretatt gjennom snart 60 år. Her er det kvisearr og nye byller og hud som på ingen måte har en jevn farge. Legg til tynne lepper, hengende øyelokk (de dekker 50 % av vippene!) og gulbrune tenner så har du et bilde. |
![]() |
![]() |
#184 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden # 14Visma.
#185 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Strå: Noen dager ER det sånn, bare. At man ser ei gammal kjerring i speilet og tenker "di stygge ku" eller noe annet slemt. Så sover man godt en natt, og/eller får på litt foundation og lipgloss og/eller smiler til seg selv i speilet og/eller tenker at "jommen viser det at jeg har levd, og levd godt!" og/eller oppdager at man faktisk ikke er så fæl lell, og/eller bestemmer seg for å drite i det, for det er ikke viktig, og/eller "jommen er jeg heldig som har fått lov til å leve så lenge at jeg har blitt ei gammal kjerring!".
#186 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Jeg er mye slankere i speilet enn på bilder (som andre har tatt av meg). Det er sjijkli`urettfeigt!! :gruff:
#188 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14
Ja, det var sånn det var ja.
#189 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden # 14Polyanna: Takk for gode ord og teknikker. Jeg hadde en veldig dårlig dag i går mentalt sett. Det har gått over nå. (I dag har den bare vært fysisk dårlig og inkludert en tur til AHUS og ct, gode råd og forslag til vei videre. Den kroppen min er laget helt feil fra starten av. |
![]() |
![]() |
#190 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Strå, helt enig med Polyanna sin holdning. Og så vil jeg bare si at om øyelokkene dine plager deg fysisk, noe det høres ut som de gjør, så er det enkelt å gjøre noe med. Jeg gikk og heiset opp øyelokkene mine for å se klart i sikkert 15 år før jeg skjønte at det var det jeg gjorde. Da jeg klarte å slappe av (fikk imponerende sterke pannemuskler av all løftingen!) så oppdaget jeg at øyelokkene dekket synet på sidene, og fikk dekket fjerning på medisinsk grunnlag. |
![]() |
![]() |
#191 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Internettforum er en fin ting. Jeg har aldri sett deg, men jeg har lest det du skriver, spesielt om din mor, men også om kjærligheten til helten din, og om andre ting, og tenker at du er ett av de vakreste menneskene jeg kjenner.
#192 |
Lesende
Flott. Mutter'n fikk også dekket reduksjonsoperasjon for noen 10år siden. Jeg er nok snart der. En liten stund til plager de meg bare når jeg er nedfor. (Skriver på lista "ting å ta opp med legen".) |
![]() |
![]() |
#193 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden # 14My: Tusen tusen takk for gode, oppløftende og vakre ord. |
![]() |
![]() |
#194 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Enig med My! Det er det som er på innsiden som teller.
#195 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Vi slet med Telia trådløst bredbånd i et år og hadde maaaange avbrudd, et par av dem på minst en uke. Det var bare tull fra en ende til annen og kundeservicen ikke-eksisterende. Vi sa opp etter å ha vært nettløse store deler av jula og byttet til Telenor. Vi betaler 50 kr mer i måneden, men nå har vi stabilt og raskt nett uten avbrudd. |
![]() |
![]() |
#196 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Har dere trådløst bredbånd hos Telenor? Problemet her er at det er kabel i gata, men ikke bort til huset mitt, så det hadde kostet mye å få fiberbredbånd (eller hva det nå heter).
#197 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Jeg gruffer over hindre i dag. Folk som ikke svarer på mail eller telefon, NAVs veiledning til skjemaer som er ufullstendige, og som krever telefonkontakt, og alle andre store og små hindre som gjør hverdagen hakkete.
#198 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14Jeg prøver å finne ut av hvor mange sykepengedager jeg har igjen, og NAV gir meg så mange ulike svar alt etter hvem jeg snakker med, at jeg blir helt fortvilet.
![]() |
#199 |
Yes, we can!!
|
Været, månefasene, når Krepsen står i le. Eller om du har spyttet tre ganger over høyre skulder.
#200 |
Lesende
Bare delvis riktig. Man må også knipse tre ganger med venstre hånd. |
![]() |
![]() |
|
|