Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket kompliment hører du oftest?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 19:50   #41
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?

Hver gang jeg pynter meg litt ekstra sier poden "Mamma fiiiiin". Når det gjelder komplimenter går det som oftest på ting jeg gjør, enten i jobb eller privat.

Gammel 29-08-07, 20:13   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da Hannah lå mellom meg og Frank i sengen en morgen, så lå hun i midten. Jeg lå med ryggen til og sov. Da hun vekket meg så ba hun meg snu meg rundt, og da jeg gjorde det sier hun: "åh, fliiink mamma, så fliink!!"

Står ikke på rosen der nei!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:17   #43
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får mange komplimenter på jobben. Fysisk så får jeg ofte høre at jeg er flink til å kle meg matchende og slik, og at jeg er fin på håret. Ellers får jeg høre at jeg har mange gode ideer til undervisninga.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:21   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både femåringen og mannen min er flinke til å gi meg komplimenter.

Ellers har jeg fått mange komplimenter når det gjelder å se ung ut (til å ha fire sønner i nå tildels voksen alder). Det er jo alltid hyggelig, særlig når man kommer over 40.

Og så får jeg mange komplimenter for mat og kaker jeg lager. Syns egentlig mange er flinke til å si noe hyggelig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:25   #45
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får oftest komplimenter for det jeg gjør. At jeg er flink med matlaging, at jeg er nøye og flink i jobb/skolesammenheng, at jeg er hyggelig og hjelpsom.
Utseendemessig tror jeg at jeg får oftest komplimenter for håret mitt, når jeg har stylet det eller satt i noe stæsj. Jeg tror ikke jeg har så mye fysisk å gi komplimenter for, egentlig. Men jeg har mange andre gode egenskaper.

Gammel 29-08-07, 20:26   #46
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

De siste dagene har jeg fått høre fra flere om jeg har vært i syden, siden jeg er så brun.
(Det har jeg ikke, jeg har bare vært ute og trilla mye i sommer og brunfargen begrenser seg til ansiktet og halsen...)

Ellers får jeg høre at jeg er fin på håret når jeg setter det opp

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:42   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det komplimentet jeg får oftest er nok at jeg er så glad. I tillegg har jeg ord på meg for å være festlig

Jobbmessig får jeg vite at jeg får ting gjort og er så effektiv

SÅnn fysisk vet jeg ikke helt hva jeg får mest skryt for. Det er mest mannen som gjør en jobb der. - han er så glad i rumpa mi

Gammel 29-08-07, 20:48   #48
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det er stort sett håret mitt folk bemerkar. Det er bølgete og tjukt.

Sjølv synes eg at eg har ein fin munn og synes heilt klart eg burde få kompliment for det

Skal forøvrig til frisøren og klippe meg kort på fredag. Da forsvinner kompliment-grunnlaget, gitt.

Gammel 29-08-07, 21:04   #49
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Seriøst: Jeg får ofte høre at jeg har et veldig pent og sjarmerende smil.

Og at jeg er et "grepa kjærringemne". Sistnevnte vet jeg ikke helt om jeg vil tolke i positiv retning.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:06   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Sjølv synes eg at eg har ein fin munn og synes heilt klart eg burde få kompliment for det

Bilde?

Gammel 29-08-07, 21:22   #51
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

At jeg er så flink som kan så mange språk (7 ialt), at jeg er så utholdende, og at jeg har så fine lange slanke ben.

Gammel 29-08-07, 21:36   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har visst pene øyne.
Og flotte pupper.

Gammel 29-08-07, 21:37   #53
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det som stort sett går igjen når det gjelder det fysiske er vel smilet mitt. Får også ofte høre at jeg er ei sprudlende jente.

Det særeste komplimentet jeg har fått er imidlertid at jeg har fine øyenbryn.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:40   #54
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg får aldri komplimenter.

Vel, da skal du få ett av meg;

Når jeg ser på bildene du legger ut av barna dine, blir jeg alltid glad når jeg leser kommentarene til. De utsåler en sånn varme og ømhet overfor barna dine - så jeg har meget sterke mistanker om at det banker et veldig stort og varmt morshjerte under tante Sofie-imaget ditt!

Dessuten er du flink til å ta bilder.

Gammel 29-08-07, 21:51   #55
Iriam
litt skummelt

Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

På jobben i det siste har jeg fått masse komplimenter på hvor flott jeg er på håret(uten at jeg har vært hos frisør og brukt masse penger..bare brukt div.hårbånd, klemmer etc) og at jeg er så flink med sminken! Gikk nemlig til innkjøp av solpudder og er enig i at det får meg til å gløde!
Ellers får jeg masse tilbakemeldinger om at jeg er morgenfrisk og positiv!

Av mannfolk: om puppene mine...siste kommentar var når jeg stod i taxi-kø med noen unge gutter: "oi, du har store pupper" (akkurat som jeg ikke vet det! )og da var det flere som snudde seg og stirret rett på de! Selv om jeg ikke var utringa, så følte jeg meg kanskje litt avkledd..

El

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:56   #56
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Da Hannah lå mellom meg og Frank i sengen en morgen, så lå hun i midten.

Gammel 29-08-07, 22:21   #57
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sier jeg er rar. Jeg tar det som et kompliment.

Gammel 29-08-07, 22:24   #58
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

At jeg har pene øyne.
Og fra de som ikke kjenner meg så godt; at jeg er tolmodig. Ja, ja..

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:27   #59
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

så jeg har meget sterke mistanker om at det banker et veldig stort og varmt morshjerte under tante Sofie-imaget ditt!

Hey! Det er jeg som er tante Sofie!

Gammel 29-08-07, 22:29   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Forøvrig, toern gir meg stadig komplimenter. Jeg er god og myk, sier hun. Da hun var litt mindre var hun henrykt over at jeg var så "fin og feit".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.