|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Hver gang jeg pynter meg litt ekstra sier poden "Mamma fiiiiin".
![]() |
#42 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Da Hannah lå mellom meg og Frank i sengen en morgen, så lå hun i midten. Jeg lå med ryggen til og sov. Da hun vekket meg så ba hun meg snu meg rundt, og da jeg gjorde det sier hun: "åh, fliiink mamma, så fliink!!"
![]() |
#43 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får mange komplimenter på jobben.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Både femåringen og mannen min er flinke til å gi meg komplimenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg får oftest komplimenter for det jeg gjør. At jeg er flink med matlaging, at jeg er nøye og flink i jobb/skolesammenheng, at jeg er hyggelig og hjelpsom.
![]() |
#46 |
--
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?De siste dagene har jeg fått høre fra flere om jeg har vært i syden, siden jeg er så brun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Det komplimentet jeg får oftest er nok at jeg er så glad. I tillegg har jeg ord på meg for å være festlig
![]() |
#48 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Det er stort sett håret mitt folk bemerkar. Det er bølgete og tjukt.
![]() |
#49 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Seriøst: Jeg får ofte høre at jeg har et veldig pent og sjarmerende smil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?At jeg er så flink som kan så mange språk (7 ialt), at jeg er så utholdende, og at jeg har så fine lange slanke ben.
![]() |
#52 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Jeg har visst pene øyne.
![]() |
![]() |
#53 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Det som stort sett går igjen når det gjelder det fysiske er vel smilet mitt. Får også ofte høre at jeg er ei sprudlende jente.
![]() |
#54 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?
Vel, da skal du få ett av meg;
![]() |
#55 |
litt skummelt
![]() |
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?På jobben i det siste har jeg fått masse komplimenter på hvor flott jeg er på håret(uten at jeg har vært hos frisør og brukt masse penger..bare brukt div.hårbånd, klemmer etc) og at jeg er så flink med sminken! Gikk nemlig til innkjøp av solpudder og er enig i at det får meg til å gløde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?At jeg har pene øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?Forøvrig, toern gir meg stadig komplimenter. Jeg er god og myk, sier hun. Da hun var litt mindre var hun henrykt over at jeg var så "fin og feit".
![]() |
|
|