|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker, det er sånt man skulle ha skrevet opp ...
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...
Ja, men kan ta innerputa ut av trekket. Det ser litt rart ut, siden den ikke har noe rundt seg, liksom, men det står i bruksanvisningen at det er det man skal gjøre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...Vi var nok litt treige med å fjerne innleggene. Storebror var nesten 4 mnd og stor gutt. Fjernet innlegget rundt hodet først og beholdt puten under rompen en liten stund til.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...Vi har ikke fjernet innlegget enda, men nå er vesla lang, og tynn som en strek da... 4 mnd gammel er hun nå |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix ...Gutten min er snart 2 mnd. Jeg vet ikke hvor stor han er nå, men da han var 7 uker veide han 4990 gram og var 58 cm lang. Han har virket så sammenklemt i setet i det siste, og i går tok jeg ut ut puten under rumpa. Han får beholde hodebeskyttelsen litt til, men han sitter med hodet trykket godt oppi der. Jeg syntes også at selene begynner så langt ned bak skuldrene, så jeg må nok flytte dem ett hakk lenger opp. Da kan sikkert puten under rumpa komme på plass igjen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trøtt
|
Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...
Vi gjorde det samme, og plukket av litt og litt i samme rekkefølge.
|
![]() |
|
|