Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 11:55   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix ...

... hvor lenge brukte dere spedbarnsinnlegget?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:42   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...

Vi har nettopp tatt det ut nå. Barnet er ca 5,5 kg og 60 cm. Tok bare ut den puta under rompa, så hun kan fortsatt ha putegreiene rundt hodet en stund til.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 13:45   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker, det er sånt man skulle ha skrevet opp ...
Men vi plukket av litt og litt. Ungen vokste jo fort, og var i utgangspunktet svær, men vi ventet noen måneder.

Det første som gikk var puten på beltet som går mellom beina. Det neste var puten rundt hodet, da det var varmt og klamt å ha den der. Så gikk putene på selene, og tilslutt puten under rumpen - den var det siste som gikk.

Men dette er ingen eksakt vitenskap. Jeg vil si det er fritt frem når ungen blir så stor at man kan sette ungen i sportsdelen på vognen. Dvs når ungen har fått litt kjøtt på beina, blitt litt rak i ryggen og ikke lenger er "dvask" baby. :vitenskapelig:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 00:19   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Går det ann å ikke fjerne alt?
Det la ikke jeg merke til.

Vi måtte fjerne alt for noen uker siden, Bølla satt helt sammentrykt nedi der..

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 00:33   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Går det ann å ikke fjerne alt?
Det la ikke jeg merke til.

Vi måtte fjerne alt for noen uker siden, Bølla satt helt sammentrykt nedi der..

Ja, men kan ta innerputa ut av trekket. Det ser litt rart ut, siden den ikke har noe rundt seg, liksom, men det står i bruksanvisningen at det er det man skal gjøre.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 01:06   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var nok litt treige med å fjerne innleggene. Storebror var nesten 4 mnd og stor gutt. Fjernet innlegget rundt hodet først og beholdt puten under rompen en liten stund til.

Kif: Hvorfor fjerne beskyttelsen på selene? De gjør jo ikke noe fra eller til?

Gammel 03-09-07, 12:19   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke fjernet innlegget enda, men nå er vesla lang, og tynn som en strek da... 4 mnd gammel er hun nå

Men jeg har flyttet opp selene ett hakk, men de regner jeg nesten med jeg må flytte ned igjen når jeg tar ut innlegget.

Sist tok jeg ut innlegget når jeg begynte å bruke posen (da var snuppa ca. 5 mnd), det var ikke plass til begge deler + ungen i setet.

Så vi får se litt, her er det vel tid for å ta frem posen om ikke så lenge, kaldt jo!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 12:49   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix ...

Gutten min er snart 2 mnd. Jeg vet ikke hvor stor han er nå, men da han var 7 uker veide han 4990 gram og var 58 cm lang. Han har virket så sammenklemt i setet i det siste, og i går tok jeg ut ut puten under rumpa. Han får beholde hodebeskyttelsen litt til, men han sitter med hodet trykket godt oppi der. Jeg syntes også at selene begynner så langt ned bak skuldrene, så jeg må nok flytte dem ett hakk lenger opp. Da kan sikkert puten under rumpa komme på plass igjen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:49   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker, det er sånt man skulle ha skrevet opp ...
Men vi plukket av litt og litt. Ungen vokste jo fort, og var i utgangspunktet svær, men vi ventet noen måneder.

Det første som gikk var puten på beltet som går mellom beina. Det neste var puten rundt hodet, da det var varmt og klamt å ha den der. Så gikk putene på selene, og tilslutt puten under rumpen - den var det siste som gikk.

Men dette er ingen eksakt vitenskap. Jeg vil si det er fritt frem når ungen blir så stor at man kan sette ungen i sportsdelen på vognen. Dvs når ungen har fått litt kjøtt på beina, blitt litt rak i ryggen og ikke lenger er "dvask" baby. :vitenskapelig:

Vi gjorde det samme, og plukket av litt og litt i samme rekkefølge.

Lille brukte forøvrig dette setet til hun var 14 måneder (liten og tynn og ikke noe vintertøy å ta hensyn til), og vi har vært veldig godt fornøyd med det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.