|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Fikk du nødvarsel med lyd i dag? | |||
| Ja, høy lyd og skriftlig varsel |
|
130 | 66,33% |
| Ja, men lav lyd og skriftlig varsel |
|
15 | 7,65% |
| Ja, men kun skriftlig varsel og ingen lyd |
|
9 | 4,59% |
| Ja, men kun lyd, ikke skriftlig varsel |
|
5 | 2,55% |
| Nei, jeg fikk verken det ene eller det andre |
|
34 | 17,35% |
| Vet ikke |
|
3 | 1,53% |
| Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Samsung S22, med android 14 (Ui 6.1)sier innstillingene mine
|
|
|
#123 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Det var mange som husket klokka 12-avtaler ved lunsjbordet her ja.
|
|
|
#124 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?
Det var timingen sin!
|
|
|
#126 |
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?MEN, her har vi trolig forklaringen: et må jo være en telefon tilkoblet 4G eller 5G står det i vg Og vel og merke, det kan min telefon utmerket godt normalt sett, men de sist dagene har det ikek fungert, jeg oppdaget at jeg har helt uten nett da jeg var på sommeravslutning mandag, og det gjentar seg. Kobler jeg av wifi så er den ikke på nett.
|
|
|
#127 |
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Jeg fjernet muligheten for telefonen til å velge 5G nett og da kan den vøre på nett uten wifi. Det må altså være noe er et sted som er problemet)
|
|
|
#128 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Sist gang hørte jeg ikke noe. I dag hørte jeg ulingen utenfor og hyling fra alle de fire mobilene vi to har til sammen. Sånn sett greit å ikke være i arbeidsgivers lokaler, der mistenker jeg at det var en kakofoni uten like. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Det ulte i samtlig telefoner i rommet her, også alle de utenlandske gjester |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Jeg fikk gudsjelov et nyhetsvarsel fra Aftenposten på telefonen klokken 1158, og rakk dermed å advare de to sykepleierne som stod og styrte med FJERDE forsøk på veneflon, og det var veldig greit.
|
|
|
#131 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Greit å være forberedt da, ja, Polyanna!
|
|
|
#132 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Jeg får varselet rett inn i høreapparatene, så neste gang skal jeg huske å ta dem ut.
|
|
|
#134 |
|
heimføing
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Herrefred, Polyuanna. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?Ulte det i Oslo i dag? (Syns jeg hørte det i bakgrunnen på en snap). Og kom det i så fall på telefonene også?
|
![]() |
|
|