|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Jeg ser ikke noen lenke til denne forskriften, Skremmern.
|
|
|
#42 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)
http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...8-0252.html#15 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Rapporten:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Protonterapeut
|
Det var det jeg prøvde å si, sånn egentlig. Altså - vedkommende kan jo være ferdig med alt det andre, og bare mangle formaliteten.
|
|
|
#46 |
|
Live and let live
|
Takk. (De kranglet også i 2. runde på å sende bil når legevakten ringte etter en hastebil til sykehuset.
|
|
|
#47 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Antageligvis er ikke "det andre" på plass hos en del av de de som jobber uautorisert. Det tar ikke lang tid å få autorisasjon dersom man har fullført alt. Det vet jeg selv, som autorisert sykepleier. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Siste nytt: |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ringskrømt
|
Hvor har du dette fra? Hadde vært fint om du kunne dokumentere påstandene dine med faktaopplysninger. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Absolut ateist
|
Som jeg sa lenger oppe: det står i VG.
|
|
|
#51 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Det var også et tema i debatt på TV. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Du skrev; Hvor har du dette fra. Jeg svarte på det. Ergo spiller det ingen rolle om du er ute etter faktaopplysninger eller ikke. Som du spør, får du svar.
|
|
|
#54 |
|
Pauset
Det er ikke alltid det finnes da. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Kjære Skremmern. Det er ikke VG som har funnet på dette, dette kommer fra fra fylkeslege Petter Schou.
Jeg skjønner at din greie er at man ikke kan stole på tabloidpressen, de fremlegger ikke alle sidene til en sak osv. Men dette er ikke noe VG har funnet på. Det er en uttalelse. Fra fylkeslegen.
|
|
|
#56 |
|
Pauset
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Jeg tok ikke feil gitt. Det er omtalt også i rapporten. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ringskrømt
|
Nettopp at fylkeslegen kan komme med slike uttalelser synes jeg er litt bekymringsverdig, da det tyder på at han ikke har satt seg godt nok inn i forskriften han er satt til å håndheve. Har limt inn link til denne forskriften tidligere i diskusjonen også:
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Glamorøs
|
Sv: Helsetilsynet: - Ali fikk ikke god nok hjelp (med oppdaterte lenker)Jeg ser ikke at det er noe motsetning i hva han sier og hva forskriften sier. At det er dumt at forskriften ikke spesifiserer at det gjelder utkantstrøk er jo skikkelig dumt, men ikke nødvendigvis fylkeslegen i Oslo og Akershus sin feil.
|
|
|
#60 |
|
Pauset
|
|
|
|
![]() |
|
|