Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vanntett løpejakke

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-24, 08:01   #21
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vanntett løpejakke

Jeg er ikke så redd for å bli våt, men terskelen for å gå ut i pøsregn vil være høy. Ikke nødvendigvis i morgen, men høsten er laaaaang. Så jeg har tenkt på dette en stund.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-24, 13:15   #22
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg har også LIM fra Haglöfs, og er kjempefornøyd. Pga briller kan jeg ikke løpe i styrtregn, men lett og ikke fullt så lett regn går greit. Jeg løper ofte, og gjerne 8-16 km, og holder meg tørr med LIM-jakka.

Har du prøvd caps under hetta til jakken?

Jeg har en vanntett fra Ultimate Direction, men den koster mye og jeg føler at jeg blir klam i den.

Gammel 11-10-24, 13:48   #23
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er, i likhet med noen andres, at det ikke er noe vits i noe vanntett. Løper man i regn blir man våt. Ull gjør at det er er til å leve med. Jeg har tynn ull, tykkere ull, og velger etter temperatur. Trenings-t-skjorte over. Er det ned mot null grader er ullstilongsunder tightsen også greit, for å holde varmen når alt er søkkvått.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-24, 13:52   #24
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Har du prøvd caps under hetta til jakken?

Jeg har en vanntett fra Ultimate Direction, men den koster mye og jeg føler at jeg blir klam i den.

Jeg bruker alltid caps når jeg løper, selv innendørs.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-24, 14:20   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt en superlett vanntett og vindtett jakke som puster, og som jeg har brukt til sykling hele året, fjelltur og løping. Nå er den dessverre hull i, og jeg finner den ikke igjen! Kjøpte en dyr sak fra Bergans i stedet til sykling, men den ville jeg aldri løpt med.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-24, 15:49   #26
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker denne capsen fra Nike når jeg løper i regnvær. Jeg tror ikke den er laget for det bruket og den er ikke helt vanntett, men den holder vannet borte fra ansikt/øyne og den tørker fort. Den har tålt all slags vær og bruk i fire år og ser like fin ut.

Gammel 12-10-24, 12:59   #27
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klare ikke å bestemme meg, så har med både vanlig løpejakke og regnjakke. Ulltrøye og knevarmere i ull er på. Har testet ut at jeg får på knestøtten i tillegg. Ullvanter og buff. Det er surt og kaldt ute.

-Jim Carrey-
Gammel 12-10-24, 13:30   #28
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-10-24, 15:37   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis bare lett duskeregn, så det gikk veldig fint med den jakka jeg hadde. Det var vått og mye løv i løypa, og mange som gikk i klynger og var vanskelig å komme forbi, så det gikk jo ikke akkurat så fort. Og den ene bakken der, det var som å møte en vegg. Gøy å være med!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-24, 15:50   #30
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Vel gjennomført, Storm. Jeg endte opp med regnjakka og det funket fint. Hadde også funket fint med bare løpejakke også.

-Jim Carrey-
Gammel 12-10-24, 17:06   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det den bakken jeg stod på toppen av, Storm? For der var det mange røde fjes!

Gammel 13-10-24, 10:07   #32
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Var det den bakken jeg stod på toppen av, Storm? For der var det mange røde fjes!

Nei, den var et stykke før, ved Hønse Lovisas hus, heter det visst.

Gøy at du heiet!

Gammel 13-10-24, 10:08   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Vel gjennomført, Storm. Jeg endte opp med regnjakka og det funket fint. Hadde også funket fint med bare løpejakke også.

Takk, like så!

Gammel 13-10-24, 11:07   #34
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å løpe opp den bakken er galskap. Den er så bratt at jeg nesten ikke tør å gå ned.

vel gjennomført!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.