|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God bh for stor byste+1 på Bravissimo, og så har jeg bestilt flere ganger fra M&S. De er ganske rimelige, de har mye fint og BHene sitter veldig godt på og er av god kvalitet. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med BHer jeg har kjøpt derfra.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 03-02-25 kl 14:58. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: God bh for stor bysteDen eneste modellen jeg har er denne fra Primadonna. Jeg har hatt kun disse i mange år. Mulig jeg burde prøve noe annet.
|
|
|
#23 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: God bh for stor byste
Primadonna er min favoritt også. Dyre, men verdt det! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Helt normal. Jeg er nå 75ff/g og har kjøpt noen nye, liker definitivt de med bøyle best utseendemessig men de uten er også komfortable.
|
|
|
#25 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det er absolutt verdt det. Det har så mye å si for hvordan jeg har det at jeg synes det er verd det. Bomkjøp blir ogaå dyrt.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: God bh for stor bysteJeg prøvde meg med Chat GPT, men den kunne ikke hjelpe meg med god fysisk butikk der de har Miss Mary of Sweden.
Er det noen som har tips? Tenkte prøve størrelser fysisk (og eventuelt kjøpe noe) før jeg bestiller på nett. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: God bh for stor bysteJeg er 80FF og bruker stort sett BH-er fra Fantasie (for tida modellen Ana). Men jeg sverger til spiler, da.
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Kjøper du disse noe sted i Norge? Jeg liker også disse og velger dem når jeg (en sjelden gang i blant) kan handle på Bravissimo-butikkene. Du har jo noe lettere tilgang på butikker i UK.
|
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Sv: God bh for stor bysteNei, kjøper dem i England (typisk fra nettbutikker som selger tidligere års modeller med rabatt).
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: God bh for stor bysteJeg bruker 70 I (UK32H) eller 75H, og har denne i 3 farger fra polske Subtille - det er den beste jeg noensinne har hatt. På websiden kan man velge å få en online konsultasjon og hun er kjempeflink til å se hvilke bh-er og størrelse som kan passe utfra det (Bilde med bh på da, bevares Sist redigert av m^2 : 07-02-25 kl 15:47. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: God bh for stor bysteJeg pleier å ha en utfordring med at bysten min blir "bredere enn overkroppen" - det kalles "east west" i bh-er uten god sidestøtte. Sånn som dette: Sist redigert av m^2 : 07-02-25 kl 15:49. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: God bh for stor bysteNå er ikke dette Miss Mary da... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: God bh for stor bysteDe gangene jeg har vært hos skikkelige butikker, så får jeg samme beskjed som m^2. Nemlig at jeg må sørge for at brystet går fremover og ikke ut til siden. "Få brystene dit de gjør nytte og ikke der de gjør deg større" tror jeg de sa til meg på La Luna (som dessverre er lagt ned).
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: God bh for stor bysteJa, fremover er veldig viktig. Jeg kan ikke ha spiss skål, da fyller jeg ikke ut i "spissen". Hos f.eks. Miss Mary regnes den her som spiss skål, for meg er det verdifullt å kunne finne ut av før jeg bestiller. |
|
|
|
![]() |
|
|