Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God bh for stor byste

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-25, 09:28   #21
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: God bh for stor byste

+1 på Bravissimo, og så har jeg bestilt flere ganger fra M&S. De er ganske rimelige, de har mye fint og BHene sitter veldig godt på og er av god kvalitet. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med BHer jeg har kjøpt derfra.

Sist redigert av Myria : 03-02-25 kl 14:58.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-25, 10:21   #22
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Den eneste modellen jeg har er denne fra Primadonna. Jeg har hatt kun disse i mange år. Mulig jeg burde prøve noe annet.
https://www.underverker.no/primadonn...e-fullcup-bh-1

Gammel 01-02-25, 10:26   #23
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Den eneste modellen jeg har er denne fra Primadonna. Jeg har hatt kun disse i mange år. Mulig jeg burde prøve noe annet.
https://www.underverker.no/primadonn...e-fullcup-bh-1

Primadonna er min favoritt også. Dyre, men verdt det!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-25, 13:28   #24
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Palmen (og ev andre) hvordan er Miss Mary og Sweden i størrelse sammenlignet med andre merker?

Helt normal. Jeg er nå 75ff/g og har kjøpt noen nye, liker definitivt de med bøyle best utseendemessig men de uten er også komfortable.

Gammel 01-02-25, 18:05   #25
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Primadonna er min favoritt også. Dyre, men verdt det!

Det er absolutt verdt det. Det har så mye å si for hvordan jeg har det at jeg synes det er verd det. Bomkjøp blir ogaå dyrt.

Gammel 07-02-25, 09:24   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde meg med Chat GPT, men den kunne ikke hjelpe meg med god fysisk butikk der de har Miss Mary of Sweden.

Sitat:

Miss Mary of Sweden er kjent for sitt komfortable og stilige undertøy av høy kvalitet. Selv om deres produkter er tilgjengelige i flere nettbutikker som Ellos og Timarco, kan det være utfordrende å finne fysiske butikker i Oslo-området med et bredt utvalg av deres produkter.

For å finne en fysisk butikk med et stort utvalg av Miss Mary of Sweden undertøy i Oslo og omegn, anbefales det å kontakte større varehus og spesialforretninger for undertøy direkte. Butikker som f.eks. Steen & Strøm, Glasmagasinet eller andre spesialiserte undertøysbutikker i Oslo sentrum kan potensielt føre merket. Det er lurt å ringe på forhånd for å bekrefte tilgjengeligheten av spesifikke produkter.

Alternativt kan du besøke Miss Mary of Swedens offisielle nettside for å se deres komplette sortiment og bestille direkte derfra.

Er det noen som har tips? Tenkte prøve størrelser fysisk (og eventuelt kjøpe noe) før jeg bestiller på nett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 09:29   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 75G (tror jeg?) og jeg bruker mest en standardmodell hos Change, blonder med spiler. Jeg har noen andre fra dem også, men standardmodellen er best.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 10:00   #28
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Eneste bhen jeg har kjøpt siden jeg startet denne tråden er denne fra Careless. Veldig behagelig.

Gammel 07-02-25, 10:05   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 80FF og bruker stort sett BH-er fra Fantasie (for tida modellen Ana). Men jeg sverger til spiler, da.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 14:51   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er 80FF og bruker stort sett BH-er fra Fantasie (for tida modellen Ana). Men jeg sverger til spiler, da.

Kjøper du disse noe sted i Norge? Jeg liker også disse og velger dem når jeg (en sjelden gang i blant) kan handle på Bravissimo-butikkene. Du har jo noe lettere tilgang på butikker i UK.

Hvilket minner meg på at snuppa skal på vinterferie til London med ei venninne. Så mange ganger vi har handlet til henne, så kan hun kanskje handle til meg for en gangs skyld.

Gammel 07-02-25, 15:30   #31
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, kjøper dem i England (typisk fra nettbutikker som selger tidligere års modeller med rabatt).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 15:35   #32
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 70 I (UK32H) eller 75H, og har denne i 3 farger fra polske Subtille - det er den beste jeg noensinne har hatt. På websiden kan man velge å få en online konsultasjon og hun er kjempeflink til å se hvilke bh-er og størrelse som kan passe utfra det (Bilde med bh på da, bevares ). Prisene er overkommelige også, og jeg har ingenting å utsette på kvaliteten på de subtille-bhene jeg har kjøpt.

Jeg har denne også, fra Subtille, kjempegod!

Og "BM"-modellen fra Ewa Michalak (polsk merke) i et par varianter, den er mer stretchy og minner litt om Primadonna-bhen over her i både stoff og form, men er mer "forover":

Sist redigert av m^2 : 07-02-25 kl 15:47.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-25, 15:40   #33
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å ha en utfordring med at bysten min blir "bredere enn overkroppen" - det kalles "east west" i bh-er uten god sidestøtte. Sånn som dette:

Polske bh-er er anerkjent for å skape mer "side support" og "forward projection" som det heter så fint
For meg passer det veldig bra.

Primadonna-modellene i min størrelse understreker bare problemet, og samme med det jeg har prøvd fra Miss Mary.

Sist redigert av m^2 : 07-02-25 kl 15:49.
Gammel 07-02-25, 15:53   #34
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Nå er ikke dette Miss Mary da...

Men: Panache Clara er god for meg (men løser ikke problemet)

Cleo By Panache, modellen hettie/Marcie/Blossom (ligner hverandre veldig) løser sideweis-problemet, men det er litt for åpne foran for meg. Men gode bh-er:

Gammel 07-02-25, 16:09   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De gangene jeg har vært hos skikkelige butikker, så får jeg samme beskjed som m^2. Nemlig at jeg må sørge for at brystet går fremover og ikke ut til siden. "Få brystene dit de gjør nytte og ikke der de gjør deg større" tror jeg de sa til meg på La Luna (som dessverre er lagt ned).

Gammel 07-02-25, 16:24   #36
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fremover er veldig viktig. Jeg kan ikke ha spiss skål, da fyller jeg ikke ut i "spissen". Hos f.eks. Miss Mary regnes den her som spiss skål, for meg er det verdifullt å kunne finne ut av før jeg bestiller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.