|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
KamikSikkert noen gamle tråder om dette også, jeg starter likevel en ny. Vurderer Kamik fra Sierra trading i år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: KamikFår jeg lov å stille et ekstraspørsmål i tråden din? Ehmm.. gjør det, jeg...
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KamikJeg har nettopp kjøpt kamik sko fra sierra trading til eldstegutten min. Betalte 236 kr inkl frakt. Synes det er genialt med uttakbar ullforing som tørker mye kjappere enn disse sheroxene. Husker det en gang tok opp til 3 dager før sheroxene var tørr etter at de var blitt skikkelig våt. Min gutt brukte 24 i sandaler og 25 i joggesko no i sommer, han har 26 og 27 i vintersko, og jeg kjøpte kamikskoene i str 10. Da har han god plass oppi de, men skal jo ha på seg litt tykkere sokk i vinter så kunne ikke hatt de mindre. Her er link til de jeg kjøpte : http://www.sierratradingpost.com/p/9...r-Infants.html |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KamikVi bor i Oslo-området, og har bare hatt denne typen vinterstøvler de siste årene. Av og til finnes det noen arvede cherrox'er eller forede gummistøvler i huset, men vi har også klart oss med kun Kamik-støvler (eller Sorel, samme prinsipp). De passer til det meste av vær, og blir de våte tørker innerstøvelen fort når man tar den ut. En gang hadde vi et ekstra par innerstøvler, det var lurt.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Sv: KamikVi brukte kun høy gore-tex (primigi) og Kamik i fjor vinter (ingen cherrox el.). Vi kjører samme opplegg i år. Han hadde da 25 i Primigi (store i størrelsen - i andre merker hadde han 27) og størrelse 10 i Kamik. Nå bruker han 27 og 28 litt avhengig av produsent og jeg tror vi kan bruke fjorårets Kamik. (Har akkurat funnet frem skoene for å sjekke størrelsen.)
|
|
|
#6 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KamikDet var godt jeg ble minnet på det. Da er et par av disse bestilt:
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: KamikNoen som vet om sierratrading skriver ned verdi eller sender som gave hvis man spør? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kamik
Har aldri bestilt derfra før, men jeg ba dem kun skrive verdien på skoene - ikke frakten. Da er man godt under grensa på 200 kroner, i alle fall på nettopp disse skoene.
|
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Kanskje hvis man har ett barn...Jeg har 4 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Jeg ville gått for 9. Kjenner en jente som brukte 25 i joggesko nå i sommer, hun har fått 10 og det er ikke for stort. S brukte 26 og jeg kommer til å bestille 11. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: KamikJeg gjorde en kjempebestilling fra sierra i høst og betalte momsen. Trass i moms og avgift ble det superbillig sammenlignet med norske priser. Jeg fant fine sko til meg selv også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Dersom jeg skal bestille disse skoene får jeg opp at skoene koster 19.95 og at portoen blir 20.00 - tilsammen 39.95. Nå er ikke jeg helt stødig i kursene, men det er da mer enn 236 kroner? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Er det veldig stor forskjell på dem som er vanntette og dem som bare er vannavstøtende? |
|
|
|
![]() |
|
|