Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-25, 12:14   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfyme

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har lyst på en som er mindre blomsteraktig enn alle de jeg har nå. Noe med sedertre og musk eller noe. Noe tyngre. Aner ikke hva, for jeg har ikke vært på lukterunde.

Nå, pga denne tråden, , har jeg kjøpt noe helt annet enn hva jeg har pleid før. jeg fikk en dame hos Fredrik og Louisa til å hjelpe meg, og jeg prøvde tre andre. Det var Narciso fra Rodgriges. Nå er er jeg usikker på hvilken av typene det var. Muligens Musk noir.
Jeg prøvde også Scandal Intense fra JP Gaultuer, og den jeg valgte: Versace Chrystal noir. Fremdeles er den veldig uvant for meg. Vi får se.

De har 30 % på parfymer nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-25, 12:21   #42
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har to.
Chloe Nomade og Molecule 01.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-25, 12:23   #43
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sluttet å bruke parfyme etter å hatt hyperremis 2 ganger. Det betyr at jeg har en parfymeflaske fra Lancome, som heter Poeme. Den ble altså kjøpt i 2001, så selv om parfyme er dyrt, blir det billig per år i mitt tilfelle og den vil holde i mange år fortsatt.

Gammel 28-05-25, 20:49   #44
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Nå bruker jeg mest Burberry the Goddess

Har også en fra Chanel jeg liker, tror kanskje den heter Chance?

Også har jeg en fra Britney Spears ( ) som jeg liker i hemmelighet. Fått av svigermor.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 21:33   #45
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo litt sånn parfymefrik så jeg har veldig mange parfymer (flasker og prøver -sjekk både tise og dekanten for litt større parfymeprøver)

For øyeblikket veksler jeg mellom
* Parfumes de Marly Oriana
* Parfumes de Marly Valaya
* Zarkoperfume pink molecule 09090
* disse to sammen: Guerlain Coconut Fizz og Kayali Utopia Vanilla Coco 21
* disse to sammen: Chanel Coco Mademoiselle og Kayali Vanilla 28
* litt sånn hverdagslukt: Escada Taj Sunset

Alle er kjempegode så synes det er vanskelig å velge

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 22:32   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også mangle flere enn de jeg har ramset opp over. Noen er jo kjempegamle, og brukes ikke så ofte mer, men de holder seg godt. For ca et år siden kastet jeg noen da, de var fra 90-tallet. Nå har jeg J`adore lilla ikke-gjennomsiktig flaske (den finnes nok ikke mer) stående på utstilling på badet, En Escada i turkis flakong-sak som lukter godteri eller noe ( ) i ett badeskap, og en Tommy girl i et annet skap på badet. Og så har jeg Calvin Klein sin "nye" unisexparfyme CK2. Den bruker jeg sammen med en fra Sophie Elise som lukter vanilje, når jeg føler for noe "annet".

Og så har jeg en del kroppsprayer som jeg jeg bruker i hemmelighet fra både Sophie Elise og Victoria Secret) + en fra Nude som heter Korfu eller noe lignende. Nei, nå googlet jeg og den heter Mykonos.Influenserparfymene er billige og lukter også billig, synes jeg ... Så den Mykonos føler jeg også for å blande med en annen duft.

Jeg har også arvet en lukt fra svigermor. Det er La vie est belle. Den er så sterk at jeg lukter meg selv, så det blir sjelden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 15:26   #47
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har ganske mange parfymer, men smaken min har endret seg en del det siste tiåret, så det meste står ubrukt.

Siste året har det gått i Burberry Goddess og Burberry Her til daglig. De er ganske forskjellige, og jeg elsker begge to. Men jeg elsker også fremdeles Dior Hypnotic poison som jeg har brukt i 25 år, men bruker den kun til fest. Det er blitt "min" parfyme.

Jeg liker forresten også flere av parfymene fra Zara, og har et par av de, men de blir for det meste stående i skapet.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.