|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#781 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så bra, Serafin!
![]() |
![]() |
#782 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Denne mailen fra kommunal ergoterapeut:
![]() |
![]() |
#783 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Nå har jeg ledd meg gjennom Gjenganger og påskeegg tråden.
![]() |
#785 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Tror detvar My som linket til den.
![]() |
#787 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Det må jo være lov å glede seg over hvor vanvittig mange som møtte opp i pride-paraden i Budapest. Selv om myndighetene hadde forbudt den.
![]() |
![]() |
#788 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Absolutt. Jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Koselig middag med ungdommene ute på nytt pizzasted i byen. God stemning, deilig mat og utrolig hyggelig.
![]() |
#790 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Neste uke flytter denne frøkna inn.
![]() |
#791 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Eldste og jeg har hatt skikkelig latterkrampe idag, og det var godt å bare le masse.
![]() |
#792 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19selv om jeg ikke har ferie ennå, så har resten av familien det, og jeg koser meg med å spionere litt fra hjemmekontoret og se at de nyter livet på landet - plukker grønnsaker, mater høns, leker og ler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har funnet symønsteret til kjolen jeg har vært på jakt etter en god stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Shun: Jeg vil slå et slag for syoppskriftene og mønstrene til Fæbrik. De er utrolig gode på å forklare hvordan man kan gjøre mønstertilpasninger i forhold til kroppsfasong. Jeg har blitt veldig fornøyd med en del av plaggene jeg har sydd fra deres oppskrifter. Og jeg har så definitivt ikke samme kroppsfasong som Jenny Skavlan. (Herregud, den dama kan kle på seg en søppelsekk og fremstå som smellvakker. )
![]() |
![]() |
#796 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, jeg har forretningsmodellen til Fæbrik langt opp i halsen, og støtter dem ikke økonomisk lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg synes også det er en uting å selge mønster pr størrelse. (Selfmade gjør det samme.) Men jeg fant en av Fæbrik-bøkene på salg, så da fikk jeg mye for pengene. Og jeg er såpass dårlig på å lese oppskrifter at jeg trenger gode forklaringer.
![]() |
![]() |
#798 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Kontorhund! Har vært på jobb i snart to timer, har brukt ca en time og tre kvarter på å kose med hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Alene på campingen ved sjøen. Og det er sol. Stille og rolig sted, deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Glad og ubeskrivelig stolt av venninna mi som i dag sette seg på sykkelsetet for å sykle med Team Rynkeby til Paris. Dei gjer dette for å samle inn pengar til Barnekreftforeningen. Søk dei gjerne opp og send nokre kroner deira veg.
![]() |
|
|