|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg har gått fra b-cup til en a-cup 15 cm høyere oppe, og innser at de 5000 kronene jeg brukte på nye bh-er rett før jeg fant klump i puppen, må førtidspensjoneres. Og ikke minst, så trenger jeg skikkelig, skikkelig god støtte til trening, fordi jeg har lyst til å beholde dem her oppe så lenge som mulig.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg har ikke forslag, men hiver meg inn i tråden for å se om det kommer noen bra innspill.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Den på første plan på CC Vest har godt utvalg, det samme med Marinka Sandvika. Men det er så avhengig av hvem som er på jobb. Jeg handlet på Change med yngstejenta, lot henne bli ekspedert av selger, og jeg betalte kun. Jenta kom hjem med for stor cup, med innsyn og uten støtte. Dyrt var det og.
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Henger her. Har gått ned i vekt. "stusselig" er vel den beste beskrivelsen per dags dato, men mulig det finnes noe magi der ute?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg legger svaret mitt fra en annen tråd her og, jeg Sist redigert av m^2 : 29-07-25 kl 21:58. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg synes Change er skikkelig ræva på små pupper. Min eneste tur dit med "bistand" fra de ansatte kulminerte i at hun foreslo løsinnlegg i skålene.
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Takk for tips Bluen, jeg som ikke kvalifiserer til overskriften fikk nå kjøpt meg tre BHer for totalt 498 kr. Jeg fikk ekstra rabatt (som holdt til den 31.7) når jeg handklet i nettbutikken. Den fantes opp til G-kupp, vi får satse på at den passer. Vel verdt å test for den var fin og i en type jeg liker og som pleier å passe meg. Sist redigert av Pelen : 30-07-25 kl 17:01. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Oi, spennende! Det er en annen fin ting med denne modellen - den dekker et uvanlig stort spenn av størrelser til kjedebutikk å være. Så flott at det gjelder både oppover og nedover i størrelsessystemet.
|
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)I Bergen var det Netty som i sin tid ble anbefalt til blant annet brystkreft-pasienter. (De var også gode på store pupper.) Nå er jeg usikker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg var innom en god, gammel undertøysbutikk og fikk ordentlig god service - og kjøpte en skikkelig god bh fra Triumph: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Etter at La Lina i Ullevålsveien la ned har jeg fått god hjelp på Marinka på Bekkestua
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg har ikke butikk i Oslo å anbefale, men det merket som jeg liker best til mine små, noe tubeformede saker (google it) er Chantelle. jeg har kun én fra det merket (resten av de jeg liker er tshirt-bras fra Lindex), og jeg aner ikke hvor jeg har kjøpt den. Det jeg liker med den, er at den sitter helt på bryntbenet mitt på midten. pga mine lett tuberøse pupper, kommer ikke alle BH-er helt inn der, og øverst. Denne kommer i det minste inn på midten. Det er ikke denne BH-en jeg har, siden min er mange år gammel, men jeg tror fasongen ligner.
|
|
|
#13 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)Jeg kvalifiserer ikke til pupper som i overskriften, men har pupper som bærer sterkt preg av nylig vektnedgang (har ikke googlet, men gjetter på at tuber kan være beskrivende). Jeg var hos Marinka i Bogstadveien nylig, og fikk veldig god hjelp der.
|
![]() |
|
|