Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-25, 14:46   #961
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Jeg er glad for å så til de grader har i både pose og sekk når det gjelder helsehjelp, med spesialisert hjelp på Norges, og for min del, kanskje et av verdens beste fagmiljøer, og så har et både hyggelig og veldig kompetent nærsykehus til det som er enklere. Og begge deler 10-15 min hjemmefra. Fantastisk luksuriøst.

Gammel 13-08-25, 15:39   #962
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Å være på loffen i England gjør meg veldig glad i dag! 😁 Jeg loffer med tog i retning Lake District og nikoser meg. Å reise alene gir meg veldig lave skuldre og det er lett å ta ting på sparket. Det er skikkelig frihet! 😁

Timar er ikke aktiv  
Gammel 13-08-25, 16:11   #963
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har fått skattepengene inn på konto i dag

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 14-08-25, 09:57   #964
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var jeg skikkelig økonom. Knerten blir 18 år i oktober, og han bruker briller. I går maste jeg på ham til han bestilte seg ny kontroll, og han har gått opp i styrke igjen og trenger nye briller. Det var ikke nødvendigvis så mye endring, men som optikeren sa: "Det er lurt om brillene er så godt tilpasset som mulig den dagen han runder 18, og så kan det heller gå en stund til neste gang". For den brillestøtten som gis til de under 18 er virkelig betydelig.

Så da betalte jeg 2000 kroner istedenfor 6000 og knerten kan hente nye (og veldig kule!) briller om 14 dager. Tidligere har han gått for en ganske sporty look på brillene sine, men nå turte han å ta det helt ut som nerd og får mer markerte og stilige briller. Jeg digger at han vil at brillene skal synes.

Gammel 14-08-25, 09:59   #965
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smart Tjorven!

Her ble jeg glad av sykkelturen til jobb. Det har regnet i natt, så det var fortsatt litt fuktig i lufta, men behagelig temperatur og så pent ute, og utrolig deilig luft.

Gammel 15-08-25, 10:16   #966
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I går 1: Besøk av yngste barnebarn (YB) på formiddagen. Vi jobbet med legobygging, gikk i skogen og småpratet og koste oss.
I går 2: Besøk av eldste barnebarn (EB) og vår Mellomste også senere på dagen. Bare kos det også.
I går 3: Oslo Jazzfestival og konsert med Elephant 9. For en rytme, for en driv. Det var en framføring som fikk kroppen til å jobbe.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-08-25, 14:19   #967
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

At jeg kunne kjøpe komplett PG Wodehouse og Agatha Christie og Jane Austen-samlinger for en slikk og ingenting, for Kindle

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 15-08-25, 20:18   #968
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Idag har jeg kjent på ekte boblende glede langt inni kroppen, og det har jeg ikke gjort på mange år!

Gammel 15-08-25, 20:31   #969
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Idag har jeg kjent på ekte boblende glede langt inni kroppen, og det har jeg ikke gjort på mange år!

Dette

Gammel 15-08-25, 20:35   #970
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Dette

Gammel 15-08-25, 22:30   #971
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Fantastisk; unner deg virkelig det

Gammel 15-08-25, 23:42   #972
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk, Millen

Gammel 16-08-25, 15:33   #973
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er herlig Millen.
I dag har jeg fått gjort en del hagearbeid, bl.a. plukket opp hvitløken jeg satt i jorda forrige år. Det ble et helt Norgesglass med hjemmeavla hvitløk. Og gressløk, jeg kuttet opp ca 450 gram som nå ligger i fryseren, klar til bruk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-08-25, 18:39   #974
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Etter å ha lett flere steder etter en enkel regnbukse, uten å finne noe til en pris jeg var villig til å betale, gikk jeg på ren innskytelse innom butikken til Kirkens Bymisjon. Der fant jeg ei helt ny 3 lags skallbukse fra Twentyfour, i min størrelse, hvor glidelåset hadde løsnet fra stoffet i buksa på den ene siden, og som jeg derfor betalte 199 kroner for. Ordinær pris er 1799. En enkel søm med symaskina så var det fikset, så nå er den helt tipp topp.

Gammel 18-08-25, 09:37   #975
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Lillesøster er på skolen!!!! Forhåpentligvis er hun i aulaen med resten av 1 vgs, hun gikk inn alene sammen med kontaktlærer, hun har på seg anime-genser fra Japan, caps og rosa hår.

Hun er på skolen!!! Og planen er at hun skal være med klassen. Jeg krysser alt jeg har.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 18-08-25, 09:45   #976
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min datter er også i aulaen på sin første skoledag på VGS, motivasjonen er høy, både hun og vi foreldre håper på en ny start etter vanskelige år på ungdomsskolen. Hun hadde avtalt å gå inn sammen med en venninne, jeg også krysser alt jeg har for at oppstarten blir god!

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 18-08-25, 09:47   #977
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Lillesøster er på skolen!!!! Forhåpentligvis er hun i aulaen med resten av 1 vgs, hun gikk inn alene sammen med kontaktlærer, hun har på seg anime-genser fra Japan, caps og rosa hår.

Hun er på skolen!!! Og planen er at hun skal være med klassen. Jeg krysser alt jeg har.

Gåsehud!

Og krysser fingrene så innmari for at det blir bra for din også Galathea.

Gammel 18-08-25, 12:06   #978
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hentet en totalt utslitt, men SMØRBLID jente. "*** er for lett å snakke med!" "Læreren min spiller golf med memmo" og jeg bare "eh, visste han at memmo var din memmo?" og når jenta svarte "Nei, men han sa han spilte golf, og da sa jeg at memmo spiller golf" kjørte jeg nesten i grøfta.

Hun har svart på spørreskjema, lastet ned appen til inschool, snakker om skolesekk og ikke var det altfor flaut og gå ut av klasserommet og komme inn igjen.

Jeg er himmelfallen.

I morgen er det kun 20-min samtaler på hele klassen, noe de har med alle på 1 vgs, men vi har avtalt at hun tar den samtalen med hun hun var sammen med i dag, også er litt med hoved-assistenten etterpå for å bli litt bedre kjent, så blir 2 timer i morgen.
Også full dag med timeplan og alt onsdag.

Men altså.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 18-08-25, 12:18   #979
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fantastisk, Serafin!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 18-08-25, 12:59   #980
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig, Serafin!

Galathea er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.