|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger hjelp med iPhone - planlagt skjermfri tidHjelp, jeg skjønner ikke hva jeg har gjort nå, og enda mindre av hvordan jeg får rettet opp i det.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Trenger hjelp med iPhone - planlagt skjermfri tidHave you tried turning it off and on again? Det har kommet et ganske stor oppdatering til iOs akkurat nå, og min erfaringer er at alle sånne ting slutter å funke som de skal når en oppdatering er rett rundt hjørnet. Så jeg ville oppdatert telefonen, og skrudd den helt av og på igjen.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Trenger hjelp med iPhone - planlagt skjermfri tidDette feilet før oppdatering. Jeg restartet telefonen forrige dagen uten at det hjalp. Har oppdatert telefonen nå, og forsøker en ny restart. Krysser fingrene!
|
|
|
#4 |
|
Sv: Trenger hjelp med iPhone - planlagt skjermfri tidDet feiler fremdeles til tross for oppdatering og restart.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Trenger hjelp med iPhone - planlagt skjermfri tidJeg syns det ofte er feil både litt før og etter oppdatering, så kan hende det går seg til i løpet av et par dager. Men skjønner at det er dødsirriterende.
|
![]() |
|
|