|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1001 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4For meg som bruker ca ikke noe slikt er det i alle fall bortkastet. Men mine unger får ikke klassiske legokalendere heller. Jeg har til de to som vi lha det, kjøpt inn en eske med lego, som vi deler opp, mannen sitter tålmorig i slutten av november og deler det inn i passe store bunker som pakkes inn og henges på kalenderen, innimellom godteri og andre ting vi fyller med. Noen ting går igjen hvert år. Det er sånnsett vanskeligere med 14 åringen som ikke vil ha lego. Som har fått nok neglelakk og i fjor fikk mer enn nok lipgloss til over et års forbruk åpenbart.
|
|
#1002 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråden #4LEGO-kalendere ble bare søppel hos oss, så det ble det slutt på for 15 år siden sikkert. I fjor jøpte jeg "nødvendighetskalender" til han som var flyttet ut, som var alt fra sokker, tannbørte til energidrikk. Yngste har alltid vært vanskelig for han liker kun stratos, men i fjor de det litt sokker og sånt til han også. Men han gadd sjelden å åpne, så i år tror jeg det blir nix og nada til ham. Elste kan kanskje få en nynødvendighetskalender sammen med samboeren. Toalettpapir og hvitost og sånt.
|
|
#1003 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Har kjøpt beautykalender til yngre svigersøster i julegave fra oss. Det har blitt en juletradisjon som hun setter pris på, men jeg regner med at det ikke blir så mange år til før hun ønsker seg andre ting.
|
|
#1004 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Såpekassetråden #4I dag er jeg elgsint over at folk uten kunnskap og gangsyn har makt til å fjerne et helt forskningsmiljø med et pennestrøk!
![]() |
|
|