|
|
#241 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det med fingrenes selvstendighet, eller mangel på sådan, ble interessant når dere skriver om egne erfaringer også. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hva jeg kan bruke tørket aronia til. Som jeg fikk i et glass, fra ei venninne. Foreløpig står den til pynt i ei hylle på kjøkkenet, fordi glasset er dekorativt.
|
|
|
#244 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Bærene? De kan du strø på müsli, f.eks. Det er litt "snurpende", men gode som garnityr. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Bærene ja. Synd jeg nesten aldri spiser müsli ... Men kanskje som garnityr på andre ting? Hvordan er det i saus tro, til kjøtt/vilt f.eks, som jeg ellers bruker tyttebær eller einebær?
|
|
|
#246 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det vil jeg tro er godt. Jeg hadde glatt prøvd det. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Oppi grøt? Jeg blander tørkede tranebær i den grøten jeg lager av cottage cheese, kefir og chiafrø og lar stå over natten.
|
|
|
#248 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Godt tips, men jeg spiser heller ikke grøt (dvs bortsett fra veldig tradisjonell rømme- eller risengrynsgrøt i spesielle anledninger).
|
|
|
#249 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvorfor er det mer akseptert å være morgenfugl enn nattugle?
|
|
|
#250 |
|
Klar
|
Et så godt spørsmål burde egentlig havnet i Såpekassetråden! Hvorfor er verden innrettet etter døgnrytmen til halvparten av oss, og så må vi andre bare tilpasse oss som best vi kan. Gjesp! |
|
|
|
|
|
#251 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Fordi vi a-mennesker stod opp først.
|
|
|
|
#253 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvorfor er det så vanskelig å levere en timeliste? Jeg skjønner godt at man glemmer det innimellom, men uke etter uke? Og ikke bare gjøre det etter første påminnelse?
|
|
|
#254 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hva det er som gjør at kroppen noen ganger er veldig mottakelig for trening, mens det andre ganger er helt pyton. (Jeg har ikke hatt mensen på en del måneder nå, og tror ikke at dette er syklusrelatert.)
|
|
|
|
#255 |
|
koko
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Kva er eigentleg vitsen med ventelistegarantien når helsevesenet berre "ghostar" (for å bruke ungdommen sitt språk) pasienten tross fleire purringar.
|
|
|
#256 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Nå lurer jeg på om hunder kan være mørkredd? Vi er på hytta nå, og vofsen piper og skjelver mye når han er ute. (Første gang han er her, så alt er nytt og ukjent).
|
|
|
#257 |
|
søt
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hunder kan fint være mørkeredd og se spøkelser, altså ting de ikke forstår hva er. Går ve litt i faser dette.
|
|
|
#258 |
|
ctrl+z
|
Det der hører jeg ofte, men jeg (som morgenfugl) opplever definitivt ikke dette. Det er alltid kjempegøy å gjøre narr av meg som er trøtt på kvelden. Venninna mi som er motsatt, får all verdens forståelse.
|
|
|
#259 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Svigerfars begravelse er på fredag. Knerten (da 18 år) har blitt bedt om å bære kiste. (Det samme har knertens jevngamle fetter.) Knerten er redd for at han ikke er sterk nok. Knerten er ingen toppidrettsutøver, men er i helt normal fysisk form for en 18-åring. Ikke sant det er tilstrekkelig?
|
|
|
|
#260 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Tro om vi kan hive ut hummerteiner med pappa sitt registreringsnummer siden han nettopp døde og vi ikke har registrert oss før vi kom på det nå?
|
![]() |
|
|