Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ballkjole til 10. klassing

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-25, 15:29   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ballkjole til 10. klassing

Ser at det har vært minst 1 tråd med identisk tittel tidligere.

Jeg kommer ikke unna den klassiske 10. klasseballkjolen, så nå må vi begynne å titte. Frøkna har åpenbart en del ideer selv, men jeg ønsker orientere meg litt i bruktgrupper. Er det Alexandra Ritzi som er greia, som en start? Tips til Osloområdet utenom å følge med på Tise, Finn etc?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-25, 16:38   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ballkjole til 10. klassing

Vi har en som er til salgs.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-25, 16:56   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vi har en som er til salgs.

Det kan absolutt være interessant. Send gjerne lenke! Frøkna er ca 177 høy og type str M. Hun ønsker seg ikke rosa, men gjerne en annen farge.

Gammel 28-10-25, 19:25   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Snuppa mi kjøpte en alldeles nydelig lyseblå prinsessekjole hos Alexandra Ritzi. Jeg var svært skeptisk til pengebruken, men skjønte at det var veldig viktig med den rette kjolen. Hun fikk solgt den til en god pris etterpå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-25, 09:14   #5
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset ble det kjøp på Tise og den kan selges igjen til cirka samme pris har jeg skjønt.

Gammel 29-10-25, 20:57   #6
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøpte også på Tise, men før det var vi på et lokalt ballkjolesalg, med brukte ballkjoler. Sånne arrangementer er det mange steder. Som sagt kjøpte vi ikke der, men vi fikk sett på mange ulike kjoler og fikk en idé om hva som var ønsket.

Gammel 30-10-25, 13:50   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Takk for svar. Hva må man regne med å betale for en brukt kjole egentlig? Ser at en er lagt ut for 4500 kroner. Spenstig bruktpris synes jeg da, men mulig jeg er på bærtur.

Gammel 30-10-25, 14:09   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fulgt med i en gruppe på faceboook, og prisene er høye. Selv fant vi perfekt kjole i en bruktbutikk for 1000 kr, men det tror jeg var et ekstremt kupp.

Gammel 30-10-25, 14:09   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har fulgt med i en gruppe på faceboook, og prisene er høye. Selv fant vi perfekt kjole i en bruktbutikk for 1000 kr, men det tror jeg var et ekstremt kupp.

Ja, det var billig. Har du tips til bruktbutikker i Osloområdet?

Gammel 30-10-25, 14:12   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, det var billig. Har du tips til bruktbutikker i Osloområdet?

Se prikk.

Gammel 30-10-25, 18:39   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Snuppa her betalte 4000 og solgte for 3500 tror jeg.

Gammel 31-10-25, 19:15   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Når må hun ha den? Hvis du vil ha tips, er det veldig mange fine kjoler til salgs på det lokale, årlige markedet for brukte ballkjoler her hos meg. Det pleier å være veldig mange kjoler der -i alle størrelser og farger. Jeg sender deg en melding.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.