|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Midtlivsgreiekrise - har du det? Og hva er det?Å gurimalla det er dansetrening i kirka her eg bur, og eg har blitt invitert mange ganger. Kanskje det er på tide. Eg hadde mi krise når eg var skilt, og begynte med aggressiv dating
|
|
|
|
#82 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Midtlivsgreiekrise - har du det? Og hva er det?Jeg mislikte sterkt å bli 40, og ser ikke frem til 50 med glede akkurat. Jeg er lei av alt, og tar på meg alt for mye greier, så kanskje midtlivskrisen skal bli å slutte på alt og bare bruke tid på meg selv. Har fått meg hund, da.
|
|
|
#83 |
|
TittelTøs
|
Sv: Midtlivsgreiekrise - har du det? Og hva er det?Ikke utenkelig at krisen er å til slutt begynne i korps igjen.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Midtlivsgreiekrise - har du det? Og hva er det?Jeg tror kanskje jeg fikk ekstrajobb på pub som en del av en midtlivskrise. Store unger som ikke trengte meg på kvelden i helgene, og lyst til å være sosial uten å bruke mye penger eller bli sittende for lenge å snakke med de samme folka (
|
![]() |
|
|