|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liker du pynt?Jeg har begynt å pynte bittelitt til jul i dag, men har ikke tatt fram mange tingene. Men - det blir så «rotete» med julepynt, og hele stua blir feil for meg.
Storesøster 08 Lillebror 11 Sist redigert av Musemus : 30-11-25 kl 19:04. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du pynt?Litt bare.
|
|
|
#5 |
|
<3
Sv: Liker du pynt?
Absolutt ikke! Jeg syns det er veldig hyggelig med både pynt (og rot) i andres hus, og skulle ønske jeg taklet det selv hjemme.
|
|
|
#6 |
|
<3
Sv: Liker du pynt?Og en annen ting - jeg gruer meg til å sette opp juletreet, for da blir det enda mer rot for meg.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du pynt?Julepynt er greit nok, men juletreet synes jeg er skikkelig rotete. Og koselig også da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
koko
|
Sv: Liker du pynt?Eg likar pynt, trur eg kunne budd i huset til Mari Maurstad så lenge eg ikkje hadde ansvar for støvtørking.
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Liker du pynt?Ikke til vanlig, det aller meste jeg har stående framme har en funksjon, ut over det å pynte opp. Men estetikken i det har likevel stor betydning for meg, så jeg omgir meg vare med ting jeg liker utseendet på, selv om det er bruksting.
|
|
|
#10 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Liker du pynt?Julepynt er alt annet enn rot, det er kun kos. Vi fjerner de tingene vi ellers pynter med når vi tar opp julepynten, det får hvile i eskene julepynten ellers ligger i. For første gang, av ulike grunner, har vi begynt å pynte i dag. Har tidligere ventet til siste helga før jul. Det er noe med (nå er det mye jeg ikke forteller også) hvorfor vente lengst mulig med noe som gleder meg så?
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Sv: Liker du pynt?Ja, jeg liker pynt. Men mulig vi legger forskjellige meninger hva som er pynt i interiøret, for meg kan det være en dekorativ stor urne i et hjørne, mange småting i hyller som har betydning for oss.
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Liker du pynt?Juletre 1.desember skjer ikke her i huset, for å si det sånn. Har veldig lite pynt til vanlig, kunne egentlig likt å hatt litt mer, men har litt dårlig med plass til å plassere det. Julepynt utover lys i vinduet og adventsstake kommer ikke før rundt 20.desember, og det er en fryd å pakke det ned rett over nyttår. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En som trener
|
Sv: Liker du pynt?Ikke så veldig pyntete, nei, men liker å ha noen få ting. Megleren som skulle selge huset mitt i høst, anbefalte stylist, fordi «det ser ut som det bor en kvinnelig ingeniør her». |
|
|
|
|
|
#14 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Liker du pynt?Jeg liker pynt. Hos oss blir det også blandet med rot, og det liker jeg ikke. Jeg bytter litt på type pynt etter årstidene. Lysestaker om vinteren og blomstrer om sommeren. Jeg liker å pynte til jul. Vi har masse pynt med minner, jeg liker ekstra godt pynt som betyr noe for meg. Det er minner fra reiser, gaver, ting ungene laget som små osv.
|
|
|
#15 |
|
rakkarpus
|
Sv: Liker du pynt?
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Liker du pynt?Ikke så mye pynt til daglig, men til jul kommer alt fram av ungenes produksjoner og juletre som er stappfullt av pynt. Det var stas å finne fram julestjerner og adventstake i går. Fikk opp julegardinene samtidig, når vi først skulle opp og styre med gardinstengene.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Liker du pynt?Jeg liker ikke pynt. Jeg liker rene flater.
|
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Liker du pynt?Jeg er ikke spesielt glad i pynt. Jeg liker at nyttige ting er pene og bruker gjerne både tid og penger på å sikre det. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
nju nja njo
|
Sv: Liker du pynt?Jeg liker ikke så mye pynt og minst mulig nips. Min type pynt er bilder i rammer, bøker og planter. Har mye av alt det så det er hjemmekoselig (synes jeg), men på ingen måte overlesset eller mye jobb å tørke støv.
|
![]() |
|
|