|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du pynt?
Jeg er også litt der, kjenner jeg. Jeg kan gjerne ha blomster og lys, men der stopper det for min del.
|
|
|
#24 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker du pynt?Jeg har masse planter, og litt ulike lys. Er det pynt?
|
|
|
#25 |
|
TittelTøs
|
Jeg får ikke til å si det på en bedre måte enn My, så da bare signerer jeg dette.
|
|
|
#26 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du pynt?Nei, jeg pynter generelt ikke - men er glad i vakre, funksjonelle ting - så jeg pynter heller ikke til jul. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rockesøster
|
Sv: Liker du pynt?Jeg er dronningane av pynt, og har nytt tablå på halve spisebordet hver helg.
|
|
|
#28 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du pynt?Jeg liker pynt, men det må ikke bli overlesset og ikke så mye at det er trøblet å tørke støv. Mari Maurstad-huset er litt to much, men jeg hadde elsket å være på besøk der. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Liker du pynt?Vi har masse planter, farger, tepper og puter, liker at hjemmet ser lunt ut, men liker også rene/tomme overflater. Nips er det stort sett fritt for i huset vårt, med unntak av et par telys og ting som ungene har laget. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liker du pynt?Jeg elsker pynt, men har likevel - synes jeg selv - en pyntestil som ikke er rotete. Kanskje har jeg fått til dette fordi leiligheten er stor og jeg har mange stuer å spre pynten på. Kanskje fordi pynten passer inn i interiørstilen i de ulike rommene. Favorittpyntingen min er i form av borddekking, såpass at jeg stort sett dekker bordet dagen før gjestene skal komme så jeg kan se på det lenge. Hahaha. Jeg er rar, ja. Til jul pynter jeg litt og litt, full jul inkl juletre fra rundt 18.-20. desember. Like glad som jeg er til å pynte, er jeg glad når jeg kan få pynten bort igjen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ha, ha. Dette minnet meg på den ene gangen jeg helt seriøst vurderte å ta ut skilsmisse. Vi bodde i (relativt liten) leilighet; med ett eneste bord hvor vi kunne spise måltidene våre. På dette spesifikke tidspunktet var ungene våre 2 og 4 år. Vi befinner oss på Glasmagasinet hvor det er pyntet masse flotte bord til jul. Mannen min ser lengselsfullt på disse bordene, og sier noe som "kunne ikke vi hatt det sånn hjemme hos oss".
|
|
![]() |
|
|