Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-25, 13:57   #981
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Enig ang. arkitekturopprøret, selv om det ikke akkurat er en upopulær oppfatning her jeg sitter, i et kontorfelleskap fullt av arealplanleggere, arkitekter og landskapsarkitekter. Som absolutt er kritiske til veldig mange av utbyggingsplanene som kommer inn, de fleste egentlig, og veldig opptatt av hva som er god arkitektur og byplanlegging (siden det tross alt er jobben deres), men med et litt annet fokus enn arkitekturopprøret, når det gjelder hva som er gode kvaliteter ved et bygg. Både estetisk og praktisk.

Gammel 08-12-25, 14:28   #982
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg heier på arkitekturopprøret og debatten som løftes frem, jeg er dog ikke alltid like fan av retorikken de dessverre bruker. Jeg syns det bygges utrolig mye stygt, og for ikke å snakke om at «alle» maler husene sine grå, det er til å få en depresjon av.

Det er forøvrig folk som har stemt frem stavkirken til Lothepus, det er ikke arkitekturopprøret som bestemte hvem som vant. Jeg skulle gjerne sett at et av de andre prosjektene vant.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-12-25, 15:40   #983
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser ikke på noen av rampenisse-snappene som blir sendt til meg, og jeg syns det er et dustete opplegg.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 09-12-25, 23:24   #984
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg ser ikke på noen av rampenisse-snappene som blir sendt til meg, og jeg syns det er et dustete opplegg.

Jeg syns rampenissen får altfor mye oppmerksomhet.

Gammel 10-12-25, 10:20   #985
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg heier på arkitekturopprøret og debatten som løftes frem, jeg er dog ikke alltid like fan av retorikken de dessverre bruker. .

Jeg er helt enig i begge deler! Vi trenger Arkitekturopprøret! Men de ødelegger litt for seg selv i blant.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 10:38   #986
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns julebord er gørr. (unntatt de som avholdes i februar)

Gammel 10-12-25, 11:08   #987
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke rampenissen
Jeg synes julebord er kjedelig
Jeg er lei av feel good julefilmer

Sånn

Retz er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 11:21   #988
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer av og til på om rampenissegreiene gjøres for barna eller for at man skal vise hvor flink man er på sosiale medier.

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 11:35   #989
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rampenissen, ja. Urk!

Jeg synes generelt småbarnsforeldre krever at det tas for mye hensyn til dem og sitt. Jeg innser at jeg blir en middelaldrende og gretten dame, men at hele familieselskap må ha lavt volum pga sensitive barn er absurd. Ingen må ha med noe plast, alle må se barnet i øynene, barnet bestemmer bordsetting … Lista er lang.

Nå er ikke alle sånn og det er helt reelt slitsomt med små barn i en samling med mange, men jeg blir sur av at alt må ta hensyn til hele tida. Vi kan ikke snakke om noe annet enn barna, føles det som.

Gammel 10-12-25, 11:40   #990
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke jeg kjenner noen noen med små barn lengre. Det nærmeste er venninne med en attpåklatt som nå er rundt 10 år. Og denne venninnen poster ikke i sosiale medier.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 11:48   #991
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Mine barn var for store når rampenissen gjorde sitt inntog i Norge, og jeg er delt med å være litt misunnelig på de som kan finne på så mye gøy, og glad for at jeg slapp stresset. Alle jeg kjenner som driver med det syns det er et evig styr.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 16:23   #992
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns Rampenissen var gøy til hun som nå er 11 år. Hun likte det veldig godt og det var mye bøll som skjedde. Var ikke opptatt av å poste det på sosiale medier, men ungene snakket om det på barneskolen og slikt, hva rampenissene hadde funnet på. Den har heldigvis flytta ut nå.

Gammel 10-12-25, 18:13   #993
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes syklister som fletter mellom filer og "utnytter luker" i tett bytrafikk, i mørke og regn, med halvdårlig refleks og heldårlig holdning, bør miste retten til å ferdes i offentlig trafikk uten ledsager, støttehjul og varseltrekant på toppen av hjelmen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 21:02   #994
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde elsket å lage rampenissegreier, men den fantes ikke da vår sønn var i den alderen. Jeg har nesten litt lyst til å innføre en rampenisse til bare meg og mannen og hunden.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 10-12-25, 21:08   #995
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns julemusikk er jevnt over fryktelig slitsomt.

Gammel 10-12-25, 22:47   #996
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg syns julemusikk er jevnt over fryktelig slitsomt.

Over-grincher deg; jeg syns jul jevnt over er slitsomt. #nåharvidetfrykteligkoseligdere

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 11-12-25, 11:22   #997
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes at jul begynner 23. desember og er kjempekoselig, og alt før det er advent, tidvis koselig, tidvis mye jobb

Gammel 11-12-25, 11:33   #998
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes at jul begynner 23. desember og er kjempekoselig, og alt før det er advent, tidvis koselig, tidvis mye jobb

Det synes jeg også, men har aldri tenkt på det som en spesielt upopulær oppfatning.

Gammel 11-12-25, 11:40   #999
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det synes jeg også, men har aldri tenkt på det som en spesielt upopulær oppfatning.

Det er mer en faktaopplysning.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 11-12-25, 11:49   #1000
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, det var kanskje ikke ment som et selvstendig innlegg i tråden, men som en kommentar til de over, når jeg tenker meg om *trøtt*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.