|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Tursekk for kort hytte-til-hytte-turJeg planlegger noen mindre hytteutflukter fremover av typen "bære med sekk", og det er også aktuelt å tenke seg noen enkle hytte-til-hytte-utflukter sommerstid, type 3-4 dager. Jeg tror jeg trenger en ny sekk som er god å bære i den forbindelse. Erfaringer på størrelse og type å dele? Tenker det kan være salg nå som man bør benytte seg av. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk for kort hytte-til-hytte turJeg har arvet min mors Bergans helium 55 liter, og syns den har perfekt størrelse for hytte-til-hytte, og så er sekken superlett i seg selv, noe som er en stor fordel for meg som nærmest teller grammene på slike turer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tursekk for kort hytte-til-hytte-turJeg er ikke så høy og har en skjevhet i ryggen, så jeg letet lenge etter en sekk som passet meg - ikke minst størrelsesmessig. Men det er hundre år siden og nå er det mye større utvalg i damesekker, så det er mye enklere å finne noe passende.
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Tursekk for kort hytte-til-hytte-turJeg liker veldig godt Gregory. De har et bæresystem som følger kroppens bevegelser, og mange smarte funksjoner. Jeg har Deva, men den er vel 80l tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Tursekk for kort hytte-til-hytte-turRu: Gregory har sekker med åpning på framsiden.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk for kort hytte-til-hytte-turVi (speidersønn) har vært utrolig fornøyd med Gregory fordi den kunne justeres så godt.
|
![]() |
|
|