|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
rakkarpus
|
Sv: Syk hund
Takk som spør TM.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 07-01-26 kl 11:52. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
rakkarpus
|
Det var den faktisk! I går viste han engstelse for situasjonen. Kom seg ikke opp I sofaen. I dag; seg selv, ikke redd, gikk opp og ned i sofaen 2 ganger! Og to turer I 15 minus på 1 time hver! Han elsker turene, nesa i bakken hele tiden. Det viser ihvertfall at det ikke trengs å bare gå en vei. Fortsatt realistisk, 1 dag I gangen.
|
|
|
#25 |
|
rakkarpus
|
Ja, det er det, heldigvis! Spørsmålet, ihvertfall ett av de, er om symptomene går over når Librela går ut av kroppen?
|
|
|
#27 |
|
rakkarpus
|
2 dager på rad der han går opp og ned sofaen uten problemer! Sammenfaller med oppstart av dobbel dose av tilskudd, blant annet glukosamin og fiskeolje, pluss en haug med andre bra stoffer. Anbefalt av veterinær da vi gikk fra leddfor til allergifor, men som ikke ble anbefalt av ny veterinær pga innhold av kylling. Da går det ikke konstant nedover ihvertfall, siden han ikke klarte sofaen før onsdag.
|
|
|
#28 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syk hundSå bra!
|
|
|
#32 |
|
rakkarpus
|
Det er Aptus HOP-FLEX PLUS tyggetabletter vi gir. Glukosamin, MSM, fiskeolje, omega 3, vitamin e og c, kollagen, mangansulfatmonohydrat. Anbefalt av veterinær da vi gikk fra leddfor til allergifor. Vi gir dobbel dose, står på pakken at det kan gjøres 4-6 første uker.
|
|
|
#33 |
|
trøtt
|
Sv: Syk hundJeg liker Aptus! Har gitt hopflex fast før, men veterinæren sjekket ut totalmengden av glucosamine og mener at for vår hund holder det med foret. Han får Hills metabolic + mobility. Ha la på seg voldsomt av det vanlige mobility foret, men dette fungerer godt. I tillegg får han omega 3 kapsler. Lurer på å gi ham msm i tillegg, må bare finne en hundevariant jeg tror på først. Jeg tar msm selv, men kan jo ikke bare gi ham av mine kapsler haha. Bruker ellers Aptus som n tannkrem og ikke minst tyggelapper, så godt fornøyd med det merket
|
|
|
#34 |
|
rakkarpus
|
Så bra! Det er mye å sette seg inn I, så akkurat nå synes jeg dette virker greit, at alle de bra stoffene er i en tyggetablett, istedenfor 10 andre flasker. Min hund liker dessuten ikke fiskeolje, unngår tørrforet der det er. Har ikke engang satt meg inn i hva MSM er, kollagen trodde jeg var bare humbug og, og kanskje litt overrasket over at det er i noe som anbefales av veterinær..?
|
|
|
#35 |
|
trøtt
|
Sv: Syk hundJeg kjøper slikt hos Farmasiet, alt fra Aptus har så langt vært billigst der. Eventuelt med24, men de er så trege på levering. Hos Farmasiet bruker jeg porterbuddy og får det samme kvelden eller kvelden etter, og det koster stort sett 19,- kroner
|
|
|
#36 |
|
rakkarpus
|
Ok! Mener jeg hørte en gang at tilskudd som er iblandet foret kan man ikke helt stole på at kommer i de mengdene det står på pakken, pga store beholdere med for skal iblandes tilskuddet, og da er man ikke garantert at det blir jevnt fordelt.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syk hundSå godt å høre at det går bedre med hunden deres! |
|
|
|