|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Innejakke/jobbjakkeJeg har fått meg jobb hvor jeg må være litt mer dresset i tøyet enn der je gjobbet før - som tålte både kjoler med astronauter og romferger, skjørt med darth vader, og bluser med raketter på kontordager |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: innejakke/jobbjakkeHva med Fredrikke chunky cardigan fra Ella&Il? https://www.suserisivet.no/fredrikke-chunky-cardigan-35 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: innejakke/jobbjakkeHva med å kombinere dressjakken med et par pene jeans? Da blir det litt mindre stivt og Gro preg..... Noe sånn: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: innejakke/jobbjakkeDet øverste bildet var skikkelig kult, løve.
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: innejakke/jobbjakkeJeg sverger også som regel til cardigans framfor dressjakker, i alle fall til pene bukser. Føler det er mer "meg". Bruker jeg blazer, er det med jeans til. Jeg har også et par penere gensere i kasjmir og lammeull, med V-hals, som er fine å ha med eller uten hvit skjorte inni. Føler det går til både jeans og til mer dressede bukser og tjener til samme formål som en jakke, i de fleste tilfeller
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-01-26 kl 16:33. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: innejakke/jobbjakkeJeg ender oftest med "chaneljakker" (altså den fasongen), og er veldig glad i dem, uten at jeg føler jeg blir "Gro".
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: innejakke/jobbjakkejeg blir også "Gro" i jakker med Chanel-fasong.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: innejakke/jobbjakkeKan en slik stil fungere også? Gjerne en genser i god kvalitet med en bluse under? V-hals gjør positivt for stor byste. Eksempelbilde: https://www.bonprix.no/produkt/finst...Uz_1TuAy5UZwoV
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 20-01-26 kl 01:27. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: innejakke/jobbjakkePenge gensere, gjerne med bluse eller skjorte under, syns jeg man kommer veldig langt med! Gjerne skjerf i halsen og pynt i ørene i tillegg.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: innejakke/jobbjakkeBlanding av de to? (Bruker masse skjerf, syns ikke det er veldig Listhaug. Relativt vanlig tilbehør, vel?)
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: innejakke/jobbjakkeSkjerf er bra det. Problemet er at Listhaug uansett hva hun prøver liksom ikke får det til? Klarer ikke sette helt ord på det, men det klaffer sjelden med antrekkene hennes. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: innejakke/jobbjakkeDet er kanskje litt utenom sesong å finne litt kule jakker som ikke er blazere, for det er jo ofte sommerjakker.
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: innejakke/jobbjakkeKanskje en lang og smal blazer kan fungere? Noe slikt for eksempel.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg opplever at mindre skjerf fungerer best, mens store skjerf fort kan bli for bulsete når man har stor byste. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Innejakke/jobbjakke
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Innejakke/jobbjakkeVeldig fine, Tallulah, men usikker på om de fungerer med større byst (og mindre omkrets under byst som også m^2 har. For meg blir det ofte trangt rundt overarmene og rundt bysten om man skal kunne kneppe og for stort under om de er store nok rundt bysten. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Innejakke/jobbjakkeJeg synes merket Bitte Kai Rand ofte har stilige jakker som har litt annen fasong enn vanlig blazer, og som både er formelle nok til jobb og røffe nok til fritid.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: innejakke/jobbjakkeSlike jakker fungerer MYE bedre på meg en de korte og mer chanel-inspirerte jakkene. De balanserer uttrykket mer slik at jeg ikke ser så topptung/bumsete ut.
|
![]() |
|
|