|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Antiskli-sokkerHvor kan man få kjøpt sånn "lim" til å ta under sokker for å få dem til å bli antiskli?
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Antiskli -sokkerPå hobbyforretninger får du kjøpt flasker med "maling" som du har under sokkene, så i ovnen på 30 grader eller noe og så har du antisklisokker. Husk å ikke bruke dem i sko.
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antiskli-sokkerTakk for tipset!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antiskli-sokkerEr jo litt stress for bhg-personale hvis man ikke kan bruke det i sko, da må de jo skifte når de skal ut osv. Pleier å kjøpe ulvang-sokker med antiskli og et par myke tøfler. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antiskli-sokkerJeg prøvde "puffliner" eller hva det het. Ikke ble det pent og ikke virket det noe særlig. Det finnes sikkert noe bedre nå. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Antiskli-sokker
Da får det bare være stress for de. Barn skal ha føtter som kan bevege seg naturlig i skoen og det kan de ikke med antiskli.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Antiskli-sokkerDerfor det er så greit med tøfler.. eller vanlige sokker med antiskli fra f.eks p.o.p, har ikke hatt noe problemer med å bruke de i sko ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Antiskli-sokker
Så du kan altså se inni skoen mens barnet bruker de, hvordan foten oppfører seg i forhold til når du ikke har på antiskli?
|
|
|
#11 |
|
Sv: Antiskli-sokkerAntisklieffekten er ikke så voldsom at han ikke klarer å bevege føttene, da vil de jo ha problemer med å bevege føttene naturlig når de ikke har sko på også. Har da også spurt han hvordan det føles og han sier det føles bra så tror ikke han lyger. Hver sin smak |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Antiskli-sokkerHe he, det er mange man skal høre på |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Antiskli-sokkerNei, selvsagt ser du ikke problemet, for du er jo så smart og vet jo best.
|
|
|
#15 |
|
Sv: Antiskli-sokkerHe he, dette ble litt for barnslig for meg... og no er det middagstid og du har tydeligvis sluppet opp for argumenter så da trekker jeg meg fra diskusjonen |
|
|
|
![]() |
|
|