|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du nå? Tråd treJo Harkin: The Pretender.
|
|
|
#802 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå? Tråd treHilary Mantel: Bring up the Bodies. Sist redigert av Shun : 30-01-26 kl 22:53. Årsak: Rettet opp navn |
|
|
|
|
|
#803 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå? Tråd treHar lest Doggerland av Agnes Ravatn. Anbefales, eller tilrår, passar vel best her.
|
|
|
|
#806 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva leser du nå? Tråd tre
Er ferdig med denne, og planen var å begynne på ei anna bok jeg fikk i julegave (Så gjør vi så, av Helga Flatland), men ble i stedet nødt til å lese biografien til Aleksej Navalnyj, Patriot, på grunn av forrige bok, når jeg nå er inne i tematikken, så nå har jeg startet på den. Sterke historier. Må ta en pause fra Russland når jeg er ferdig med denne, kjenner jeg.
|
|
|
#807 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva leser du nå? Tråd treJeg leser Hvor er de voksne? av Nina Lykke.
|
|
|
|
#809 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva leser du nå? Tråd treI haugen av bøker Mutter'n etterlot seg så har jeg nå funnet Arundhah Roy sin "Guden for de små ting", oversatt til norsk av Ragnfrid Stokke. Det ser ut til at den ble publisert i 1997 både på engelsk og norsk. |
|
|
|
|
|
#811 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå? Tråd treDriver med svensk krim. Leste først Sara Strömbergs «Sot», og holder nå på med Ristmärken» av Johan Theorin.
|
|
|
|
#812 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du nå? Tråd treT. Kingfisher: Snake-Eater.
|
![]() |
|
|