|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
En dum smartklokke (demens)Til en som er avhengig av telefonen for dato og klokkeslett (og har blitt veldig opptatt av det, som et «anker»), men som bruker den til å ringe ørtenogfjørti ganger så skal kanskje ikke ha mobil - finnes det en superenkel klokke som kan vise klokkeslett, dag og dato, og kunne ha sporing, men som ikke har knapper eller touch eller noe annet?
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: En dum smartklokke (demens)Jeg undersøkte dette i fjor og fikk da tips om Hjelpemiddelsentralen. Fikk aldri sjekket det ut før behovet var borte, men kanskje verdt en titt?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En dum smartklokke (demens)Jeg tok en kjapp runde på finnhjelpemiddel, og fant ingenting som har funksjonene du ser etter.
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En dum smartklokke (demens)Den klokken som Serafin viser til ser ut til å svare ut kriteriene.
|
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: En dum smartklokke (demens)En annen mulighet er å ha sporing på telefonen, selv om jeg ser at Polyanna ikke spør om dette.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: En dum smartklokke (demens)Du vil ha en klokke med gps-sporing, som det ikke går å ringe med, er det slik? Mange av Garminklokkene oppfyller jo det, men de har knapper man kan trykke på og evt. tulle til ting.
Sist redigert av Tallulah : I dag kl 12:27. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: En dum smartklokke (demens)Disse xplora-mobilklokkene er ikke så langt unna spec. Kan ringes med, men kun til forhåndsgodkjente nr, og er veldig enkle i bruk. |
|
|
|
![]() |
|
|