|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Solskjerming / persienner eller lignendeJeg har to vinduer som har voldsom solinnstråling på vår og sommer, og i år har jeg bestemt meg for å prøve å få opp innvendig skjerming som kan begrense noe. Noen med erfaring med gode leverandører i Oslo? Jeg ser at mange kommer på gratis befaring. Ønsker å få opp noe som både er pent, effektivt og holdbart. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJeg er veldig fornøyd med mine duette plissegardiner fra luxaflex, jeg kjøpte de i en lokal stoffbutikk i Asker, den er lagt ned siden. Jeg har hatt mine i ca 15 år nå. På soverommene har jeg lystette,og i oppholdsrommene har jeg lyse som man delvis kan se gjennom. De hjelper mye mot både kulde og varme i de ulike årstidene.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeHar samme som meisje; det har de fleste andre i bygget også.
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJeg har innvendige plissegardiner på de tre østvendte soveromsvinduene mine. Kjøpt sv Scandic Markiser. Mine vinduer er ikke standardstørrelse, så derfor kunne jeg ikke kjøpe i vanlig butikk. Og jeg har vært veldig fornøyd med servicen når det har vært problemer med den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJeg har også innvendige plissegardiner på noen vinduer fra Scandic. Veldig fonøyd med både funksjon, utseende og service.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeTakk for svar. Slike innvendige plissegardiner, de skjermer mot sol? Er det slik at man har rullgardin i tillegg på soverom? (Det er ett soverom og kjøkkenet det er snakk om) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeJa de skjermer mot sol, merker stor forskjell. Man har disse istedenfor rullegardin. Mange har disse i tillegg til vanlige gardiner. Det har ikke vi, liker maksimum lysinnslipp.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Solskjerming / persienner eller lignende
De skjermer godt. Har på alle soverom (og kun det der) samt på to stuevinduer.
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Sv: Solskjerming / persienner eller lignendeDe skjermer godt mot sol, men siden de er på innsiden av vinduet så skjermer de ikke mot varme. Eller jo, de gjør det, mine er tolags, så all varmen slipper nok ikke igjennom, men det blir ikke det samme som å ha solskjerming på utsiden av vinduet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Nei, skjønner det. Det som er saken, er jo at jeg bor i blokk, så jeg tror ikke jeg kan henge opp hva som helst på utsiden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Det kan du nok ikke. Her har vi fått lov til å montere utvendige sceeens må, men det er etter styrebehandling og med en forhåndsgodkjent type. |
|
|
|
![]() |
|
|