|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#601 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Nemlig. Det de to eksene har felles, er jo at de har vært sammen med ham. Han har hatt samme type oppførsel overfor begge to, selv om de reagerer ulikt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#602 |
|
heimføing
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowNå hørte jeg på de siste episodene av Krimrommet - veldig bra podkast av NRK. Der hørte jeg at det var venninne av Frognerkvinnen som hadde både varslet politiet og solgt bilder til Se & Hør, så hun ville virkelig sette en stopper for Marius, tenker jeg. Antar at hun ikke stolte på at politiet gjorde noe med saken, forståelig nok ut fra "hvem han er". Men å få det ut til offentligheten hjalp ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#603 |
|
Klar
|
Her tillegger du denne venninnen særdeles positive intensjoner. |
|
|
|
|
|
#604 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowdet er skrevet og sagt mye om dette at pressen "ikke har hatt lov til å skrive". Mange av de store mediene har hatt sine redaktører på banen om dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 08-03-26 kl 18:42. Årsak: Satt inn lenke om bok. |
|
|
|
|
|
#605 |
|
heimføing
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJa, det er litt merkelig, Pøbelsara. Men forsto nå at det kan ha vært hvem som helst som ringte Se & Hør den natta, siden de tok den voldsomme krangelen med ut på gata. Ifølge forklaringen til Frognerkvinnen dro hun etterpå til en venninne og Marius til Skaugum, så han fra S&H satt og ventet utenfor tom leilighet. Mens dagen etter da venninna ble med henne hjem, bestemte hun å ringe politiet. |
|
|
|
|
|
#606 |
|
Glamorøs
|
"Hvem som helst" bør også ringe politiet først, om de mener det er en krangel som er så voldsom at Se & Hør kan være interessert. Det er jo rimelig spesielt å ringe Se & hør når naboen sloss, før politiet, spør du meg.
|
|
|
#607 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowIkke det at jeg er så begeistret for verken blekka eller metodene deres, men Se og Hør-redaktøren visste at kvinnen var trygg hos en en venninne. (Som senere solgte bildene.) Dette har han uttalt før rettssaken startet. |
|
|
|
|
|
#608 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Interessant, hvor leste du det?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#609 |
|
© All rights reserved
|
Jeg hørte det i en av de mange podcastene jeg har hørt om saken. Enten Aftenpodden sin der Se og Hør-redaktøren var gjest hos Lars Glomnes, eller Mediebobler (Anders Gjæver/Lars Steiro), Tut og mediekjør, Krimpodden eller evt. intervju i forbindelse med en av bøkene som kom nå i vinter. Jeg bet meg merke i det, for jeg hadde tenkt som deg. |
|
|
|
|
|
#610 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Takk! Tror jeg har hørt alle de poddene, må dobbeltsjekke.
|
|
|
![]() |
|
|