|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
BaderomsinnredningVi trenger ny vask/servantskap, samt et høyskap til håndklær osv. Har noen kjøpt noe de er fornøyde med nylig? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BaderomsinnredningJeg er veldig fornøyd med mitt Ifö høyskap. Google tilbud. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BaderomsinnredningJeg har kjøpt baderomsinnredning på Ikea og er fornøyd med det, bare sjekk at du får blandebatteri som passer vasken, jeg var ikke obs på det og skulle gjerne hatt vannstrålen fra blandebatteriet rett ned på proppen på en vask og på den andre synes jeg det spruter litt for lett hvis jeg har hard stråle. (Kjøpte til tre bad.) Den kommer i flere størrelser også.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 13-03-26 kl 16:01. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: BaderomsinnredningVi skal pusse opp to bad snart, så jeg henger gjerne her.
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: BaderomsinnredningVi skal pusse opp badet nå, og valget har falt på Scala Bad. Der kan man enkelt bytte ut fronter og sidepanel om man ønsker på et senere tidspunkt. Det gjør at vi tør gå for farget, så kan vi f.eks. bytte til eik hvis vi vil. Jeg liker at det er såpass bærekraftig, og selv om det er mange andre fine baderomsmøbler, så synes jeg det er et stort fortrinn.
|
|
![]() |
|
|